wat ongerust...

Discussion in 'Eerste symptomen' started by dromertje, Jan 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dromertje

dromertje Actief lid

Apr 18, 2007
    246
    0
    0
    Tis nog erg vroeg, maar in de eerste 3 dagen na de positieve test had ik soms kleine steekjes in mijn schaamstreek ook soms aan een bepaalde kant van mijn baarmoeder, maar nu heb ik sinds 2 dagen die steekjes helemaal niet meer, heb alleen last van mijn darmen, een wat opgeblazen gevoel verder niets, wie herkend dit? Moet ik me zorgen maken?

2. tienagemum

tienagemum Actief lid

Nov 18, 2007
    241
    0
    0
    student
    Ik denk het niet hoor!
    Er zijn veel vrouwen die de eerste weken amper iets voelen!

Xx

3. nien30

nien30 Lid

Sep 4, 2007
    32
    0
    0
    Ik heb dat ook: ik maakte mij vanochtend ook al ongerust en nu is dat gevoel weer sinds een half uurtje over... de steken / rommelige gevoel is weer terug...

We moeten gewoon even geduld hebben.

Gefeliciteerd trouwens en geniet er maar wel van!
    Straks wensen we misschien wel dat het wat rustiger zal zijn...

Groetjes, Nien

4. Lara80

Lara80 Actief lid

Sep 20, 2007
    114
    1
    0
    Utrecht
    Ik had de eerste week elke dag steken en krampen en toen ineens niet meer. Na een week kwam het weer een paar dagen terug en dan verdween het weer. Zo gaat het nu dus eigenlijk al van begin af aan: dan voel je van alles, dan weer even veel minder, etc. Ik kan niet uit ervaring spreken, maar ik denk dat het vrij normaal is.

5. Niet meer actief

Had in het begin vooral last van me darmen, en steken in onderbuik, ook erg misselijk.

Dus wees blij dat je niet veel last heb

6. Iwish

Iwish Niet meer actief

Hé meiden,

Ik heb ook een erg rommelig gevoel in mijn buik. Krampjes en steekjes rechts en bij mijn maag. De boel is gewoon een beetje van slag denk. Het is ook niet niks natuurlijk. Alles moet worden aangepast van binnen. :)
    Ik kan me die ongerustheid en onzekerheid heel goed voorstellen. Heb ik ok enorm veel last van. Ik heb een spastische darm dus mijn darmen zijn al erg gevoelig en nu dus helemaal denk ik.

Veel succes meiden! Enuh...erg leuk...zo samen zwangeren.

Liefs,
    Iwish

7. sinjo

sinjo Lid

Dec 18, 2007
    41
    0
    0
    Werkvoorbereider
    Westland
    @iwish.

Ik heb ook een spastische darm en ben ook ongeveer 5 weken zwanger of 6 ik weet het eigenlijk niet eens.. haha.. ik ben benieuwd hoe ons darm probleem zich ontwikkeld tijdens de zwangerschap. Ben jij niet bang tijdens een aanval dat het gelijk mis gaat met de baby? Ik wel.. en slik jij medicijnen ervoor? wat een vragen.. haha.. maar ik heb nog niet veel gevonden op internet hierover vandaar.

Groetjes Sinjo.. en gefeliciteerd meid!

8. sinjo

sinjo Lid

Dec 18, 2007
    41
    0
    0
    Werkvoorbereider
    Westland
    @iwish.

Ik heb ook een spastische darm en ben ook ongeveer 5 weken zwanger of 6 ik weet het eigenlijk niet eens.. haha.. ik ben benieuwd hoe ons darm probleem zich ontwikkeld tijdens de zwangerschap. Ben jij niet bang tijdens een aanval dat het gelijk mis gaat met de baby? Ik wel.. en slik jij medicijnen ervoor? wat een vragen.. haha.. maar ik heb nog niet veel gevonden op internet hierover vandaar.

Groetjes Sinjo.. en gefeliciteerd meid!

9. Iwish

Iwish Niet meer actief

Hoi!

Jij ook van harte gefeliciteerd meid! Ben vandaag naar de huisarts geweest en het is bevestigd...ik ben zwanger! Zelfs al iets langer dan ik zelf gedacht had. Bijna 6 weken.

Tja onze spastische darmen...vervelend af en toe hoor. Heb er op dit moment nog niet extra veel last van. Jij? Ik gebruik er geen medicijnen voor en zeker nu niet. Hoe minder medicijnen hoe beter. Ik moet alleen wel diet voor mijn schildklier blijven slikken. Verder drink ik elke avond een kop venkelthee. Helpt ook wel. Veel vezelrijke dingen eten als volkorenbrood, groente en fruit.

Geniet ervan hè!

Liefs,
    Iwish

10. Juliette

Juliette Lid

Jan 15, 2008
    6
    0
    0
    Ik heb sinds mijn eisprong, bijna 3 weken geleden last van buikkrampen. Zo erg dat ik tegen het einde van mijn cyclus dacht dat ik toch gewoon ongesteld zou worden.
    Ik ben nu 4 dagen overtijd en heb nog geen test gedaan, maar dat is ook niet nodig. Ik heb precies dezelfde symptomen als de vorige 3 keer. Vanaf de eisprong voel ik me zwanger en het valt mensen ook op. Vorige week is het me zelfs tot 2x toe gevraagd nog voor ik overtijd was.
    Bij mij zwelt meteen mijn buik op en voel ik een druk in mijn buik. Ook mijn borsten doen zeer, ik word kribbig en ben moe.
    kortom ik heb geen test nodig en ben ook niet van plan hem te doen.

11. sinjo

sinjo Lid

Dec 18, 2007
    41
    0
    0
    Werkvoorbereider
    Westland
    Zozo juliette, wat een zelf vertrouwen.. ik heb wel een test gedaan en toch geloof ik het niet.. wat een verschil he?! Maar ik heb ook weinig kwaaltjes. Stukke minder dan de vorige keren daarom geloof ik er niets van. 30 jan krijg ik een termijnecho dus dan krijgen we zekerheid!

@iwish. Ik slik wel medicijnen, kan niet zonder. Ik heb wel andere medicijnen gekregen van de dokter en erg veel last van me darmen. Ik voel me ontzettend opgeblazen ook.. wel grappig dat je zegt veel vezels eten want zover ik weet is het juist beter om geen vezels te eten als je ibs heb omdat je darmen daar minder goed mee omgaan.

12. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Gefeliciteerd allemaal...zwangeren!

Ik had ook even een vraagje....heb hem ook al ergens anders gesteld....maar; Ik heb al een dag of 5 last van een opgezette buik...het begon 2 dagen na mijn ei ongeveer!
    EN ook nogal last van mijn stoelgang...herkent iemand dit? Normaal nooit last van!

thnx en greetz Eva

Share This Page