hallo, graag jullie mening hierover. Ik was sinds 2 jaar aan de prik pil. Nu ben ik sinds 4.5 maand gestopt met de prik pil aangezien mijn partner uitgezonden is en ben aan het wachten totdat mijn menstruatie weer begint om weer aan de slik pil te gaan. In die tussen tijd dus ook geen sex gehad. Nu merk ik dat ik heel snel moe ben en felle moodswings heb. Mijn buik zwelt iets op en mijn borsten groeien behoorlijk. Ik ben ook al 2 maand aan de diaree en heb 1 keer 1 dag wat lichte bloedingen gehad. regelmatig steekt er ook een behoorlijke hoofdpijn op. toch heb ik laatst een test gedaan die een hele onduidelijke uitkomst gaf ( beide streepjes heel vaag te zien ) voor een andere test is momenteel geen geld voor en de dokter is de komende tijd afwezig. Het kan natuurlijk zijn dat ik van slag ben doordat ik mijn partner zo mis. Maar ik ben erg onzeker en verwart. misschien kunnen jullie mij helpen. Liefs, DaniƩlle
Nou als je geen sex gehad hebt, dan ben je in ieder geval niet zwanger. Je lichaam is waarschijnlijk erg van slag doordat ze het nu weer allemaal zelf moet doen.
tsjah ik vind het allemaal nogal eng. en durf ook niet goed naar een andere dokter gaan. morgen ga ik een nieuwe test halen. Het klopt dat ik sinds 3 maand geen sex heb gehad...sinds het vertrek van mijn vriend. Maar goed, bedankt voor jullie hulp. ik zal nog eenmaalos een test halen en anders toch een dokters bezoekje. liefs, Danielle
Als je nu 3 maanden geen sex hebt gehad, ben je nu niet zwanger hoor.. dan moet je test wel wat duidelijker zijn als die vage die je eerder. Lijkt me niet zo logisch.
Op zich vind ik dat tweede streepje bij je test wel een raar verhaal. Dat ding meet hcg dus dan zou je zeggen dat dat wel degelijk aanwezig is, toch? (Ook al is het vaag)
Vind het ook raar dat die test zo'n uitslag gaf. Misschien zijn je hormonen wel helemaal in de war of zo. Zou toch even naar de dokter gaan ook al is het een andere.
geen sex en zwanger? sorry ook nog nooit van gehoord... maar als het een streepje geef zal ik inderdaad even naar de huisarts gaan.. en inderdaad even naar een vervangende arts is arts
als ik het goed begrijp ben je 4.5 maanden geleden gestopt met de prikpil en heb je nog steeds geen menstuatie gehad .. ik neem aan dat je voor die 3 maanden wel gewoon sex had met je vriend al aan gedacht dat je menstruatie uitblijft omdat je mss al een tijdje zwanger kan zijn of las ik nu alles zo verkeerd ?
Lijkt me toch ook mogelijk zwanger te zijn van voor je vriend vertrok. Je was het dan waarschijnlijk meteen... Ga toch even naar die vervangende dokter, dan weet je het pas zeker. Kan je beginnen te genieten. Liefs Kitty
ik ben inderdaad ook wel benieuwd ze zeggen vaak een streep is een streep... maar inderdaad als je ervor sex heb gehad inderdaad misschien wel zwanger door je prikpil heen... ben benieuwd..
die symptonen die je heb kan ook van het ontpillen van de prikpil zijn, ik zelf ben nu een maand gestopt met de prikpil en heb ook een opgezwolle buik, hoofdpijn, duizelig, gevoelige borsten, veel plassen, diaree zal iid maar weer een testje doen !
ja lijkt mij ook... maar wat ik ook gek vind twee vage streepjes heb je? maar het is toch zo of alleen bj mj dan dat je altijd 1 geode streep heb ? of zie ik het fout.. en blijf bij me advies even naar de huisarts succes
Auraly begrijpt het volgens mij goed ik heb de weken voordat mijn vriend weg ging natuurlijk sex gehad. zodra die weg is gegaan heb ik geen sex meer gehad en dat ik het daarom raar vindt dat ik nu dit soort sympthomen krijg. aangezien en al ruim 3 maand overheen zit en dat zou betekenen dat ik al in het 2e trimester zou zitten. Maar ik denk inderdaad dat het ook goed mogelijk is dat mijn lichaam overstuur is van het ontpillen. mijn hormoonhouding zou wel in de war zijn. Morgen ga ik een nieuwe test kopen en hoop dan dat die goed werkt.
hoi hoi hier ben ik het niet helemaal mee eens ik heb namelijk nog nooit een knal positieve test in handen gehad altijd vage testen of zelfs negatieve testen bij mij was een bloedonderzoek nodig om zekerheid te krijgen als je 4 en halve maand geleden gestopt ben met de prikpil en je heb 3 maanden geleden nog sex gehad was je dus niet beschermd en heb je dus inderdaad kans dat je zwanger bent ook ik was met deze zwangerschap 13 weken zwanger toen ik erachter kwam een zwangerschapstest gaf een heel licht streepje en een bloedtest bij de ha de doorslag wil je niet bang maken of iets maar het kan dus wel suces en groetjes nathalie
Je kunt ook lichte streepjes krijgen als je ondertussen naast zwanger ook nog een blaasontsteking hebt, geloof ik... (maar weet niet zeker hoor)