Ik ben morgen een week overtijd. Ben anders ALTIJD regelmatig, nog nooit overtijd geweest! Heb ook mijn eisprong gevoeld op dag 11, vandaag is dag 31. Zit dus al 20 dagen na eisprong. Vanmorgen stond er een vaag streepje op mijn urinetest, wel pas na een paar uurtjes zichtbaar. Ik ben dan naar mijn huisarts geweest voor een bloedafname (ben van België) en dat bleek negatief te zijn, waarde hcg was 0 Nu heb ik ook sinds vanmiddag een enorm gloeiend warm gevoel over de gehele lengte van mijn onderbuik, en het straalt uit tot in mijn bovenbenen. Nu ben ik bang dat ik misschien een soort van ontsteking heb of ergere ziekte, en dat ik misschien complicaties ga krijgen ivm vruchtbaarheid ofzo. Vrijdagvoormiddag kan ik pas bij mijn gyn terecht. Nog iemand ooit zo'n constant gloeiend warm gevoel gehad in de onderbuik? En was dat toen een teken van naderende ongi, zwangerschap of een ziekte? Alvast enorm bedankt, ben doodongerust
Nog even bijvermelden: heb ook al dagenlang erge pijn in borsten, veel erger dan anders voor ongi. Heb ook vapeurkes gehad, maagzuur, kuitkramp 1x en licht in het hoofd. Ook mijn urine ruikt vreemd maar ik ruik ook alles veel sterker en van ver al. Allemaal typische symptomen dus. Begrijp er echt niks van
ik heb geen idee. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, want dit lijkt me niet fijn! Sterkte ermee!