Ik heb vanavond last gehad van bloedverlies. Daarna voelde ik steeds steken in mijn buik. Wat heeft dit te betekenen? 20 maart moet ik ongi worden. En heb pas in mijn vruchtbare geklust. Wat moet ik nu doen? Ik weet me geen raad. Groetjes Susan
Het rare is dat als ik naar de wc ben geweest en het afveeg, dan zit er bloed aan. Maar het komt er niet uit. Verder is het bloed helder rood. Zou ik zwanger kunnen zijn? Ik heb dit namelijk nog nooit meegemaakt. En waren in Maart begonnen met klussen zonder voorbehoedsmiddel.
Wanneer heb je je eisprong gehad en gevreeen? Als je bloed hebt net rond de eisprong kan dat daarvan komen (zoals Tezzz al zei ). Als je nu al 5 dagen of meer ná je eisprong zit kan het van een innesteling zijn (maar uit je verhaal maak ik op dat het korter na je eisprong is). Hoe dan ook, het kan geen kwaad en er zit helaas niks anders op dan nog even 10 dagen afwachten... Succes!
We hebben dinsdag of woensdag voor het laatst gemeenschap gehad. Ik voel ook dat ik naar de wc moet, alleen dan komt er niks. Dat is enorm irri Maar ik wacht zoizo in spanning af. Ben in iedergeval blij dat ik me geen zorgen hoef te maken
Als je 20 maart ongesteld moet worden, dan zit je nu 11 dagen voor je NOD, dat is te vroeg voor een innesteling. Meestal is dit 5 a 7 dagen na de bevruchting. Je eisprong is vaak 10 tot 18 dagen voor je weer ongesteld moet worden, dus ik denk dat je of wat bloedverlies hebt van de eisprong of wat bloedverlies van de seks.