ben nu een week overtijd, en hoef maar iets te zien van zoenen of iets en heb al zin in sex ! wie o wie heeft dit ook kan dit een sympthoon zijn...
Ze zeggen dat je of juist heel erg zin kan krijgen in sex of juist minder dan je normaal zin hebt! Dus tjah als jij denkt dat je veeel meer zin dan normaal hebt kan het best een symptoom zijn hoor! Het kan ook zijn dat je gewoon heel erg vruchtbaar bent haha.. Groetjes!
Ik ben nu 3 dagen overtijd en had de dag voor mn Nod en op mn nod ook enorme zin. Oh gister trouwens ook nog Nu helemaal nergens zin in alleen slapen
Hee, ik ben vandaag ongie geworden snik snik ! heb gelijk ovulatietesten besteld op internet ! Ach ja volgende maand weer proberen he. En jij ! ben benieuwd hoop het echt voor je !
Bij mij was het een symptoom Ik heb zojuist getest en er verschenen 2 strepen. Oh my god... ikkan het nog niet geloven Going to be a mama...
AAAAAAAAA wat heerlijk ! Ik hoop echt dat de zwangerschap heerlijk verloopt en dat je een prachtig maar vooral gezond kindje ter wereld mag brengen ! geniet er van meid ! ps: stuur effe een beetje zwangerschapsmagic deze richting op hihihih
hee.. grappig hoor, ik herken het wel bij de eerste 2 zwangerschappen, maar nu bij de 3e heb ik dat totaal niet kan ook zijn omdat we al 9 jaar samen zijn xxxx
rond mijn ei dan had ik ook meer zin, maar daarna zakte het wel weer haha. nu ik zwanger ben is het weer even ver te zoeken, ben 's avonds zo moe dat ik meteen vertrokken ben haha. is manlief niet echt altijd happy mee, maar goed...ik heb het nu even nodig.