Ben ik zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Saartje11, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje11

Saartje11 Nieuw lid

22 mrt 2008
    1
    0
    0
    Hallo, in het weekend (nu 1 week geleden) heb ik 4x geslachtsgemeenschap gehad met mijn vriend(zonder condoom). Ik ben al 2 jaar aan de pil en was de dag van de geslachtsgemeenschap bezig aan pil 7 van de strip, zonder dat ik medicatie, diarree of heb overgeven. Na 2 dagen voelde ik me ontzettelijk misselijk, pijn net onder de buik,de indruk dat ik het gevoel heb dat ik veel moet plassen. Nu 7dagen verder heb ik hier nog last van en doen mijn tepels serieus pijn. Maar ik ben hier constant mee bezig en jaag me er erg in op. Kan het zijn dat ik zwanger ben? Over 1,5 week moet ik mijn regels pas krijgen, maar ben echt gestressed! Kan het trouwens dat je al zo snel symptomen merkt?
    Groetjes

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Tja, hoe graag ik je ook zou kunnen vertellen of je zwanger bent of niet, dan is niet mogelijk. Pas wanneer je ongesteld moet worden, kan je een zwangerschapstest doen.

Je zou zwanger kunnen zijn maar dat is niet logisch als je aan de pil bent. Het zou kunnen want het gebeurt wel eens, maar die kans is klein. Buiten dat, als je zwanger zou zijn, dan kan je dat in deze fase van de zwangerschap, denk ik, nog niet voelen. Het bevruchte eitje nestelt zich pas na een dag of 8 tot 10 na de eisprong in, en dan is het mogelijk dat je wat kan voelen, maar de meeste vrouwen voelen het pas veel later.

Succes meid.

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    Ik weet het ook niet. Maar het zou wel heel erg snel zijn dat je de zwangerschap lichamelijk merkt. Misschien hebben sommige symptomen ook veel verband met het feit dat je er zoveel mee bezig bent. Misselijkheid en buikpijn kunnen misschien van stress zijn.

Deel Deze Pagina