wat is er nou leuker dan tegelijk zwanger te zijn met je zusje. zijn er nog andere mensen die dat hebben?
ik ben tegeleijk zwanger met de zus van mijn man. zij is 2 dgn later uitgeteld. is leuk, samen naar spulletjes kijken enzo. het is voor allebei de eerste
Jaja ik ook. Mijn zus is 4 weken verder als ik. Lijkt alsof ze weken.......voor ligt, mischien dat het na de 20 weken minder wordt. Heel leuk!!!! gr. cassandra
Ben tegelijk zwanger met mijn schoonzusje.... Lig zelf 7 weekjes voor op haar....maar is idd ontzettend leuk om ervaringen uit te wisselen
Ja ik heb het ook gehad! Mijn zus is 3 februari bevallen en ik 5 maart, scheelt dus maar 4 weken. Vond het erg bijzonder om samen zwanger te zijn!
Ik was met mijn eerste kindje tegelijker tijd zwanger met mijn twee schoonzusjes Eerst de zus van mijn vriend was zwanger drie maanden later ik en weer drie maanden later de vriendin van me vriends broer. Nu zijn ze allemaal bijna twee ze schelen maar drie maanden met elkaar Nu ben ik weer zwanger van me tweede en toevallig me schoonzusje ook weer maar die is verleden week al bevallen onze baby's schelen dalijk ongeveer een maandje toevallig allemaal he groetjes joella
Wat leuk dat er zoveel 'zussen' tegelijk zwanger zijn!!! ik heb 2 (half) zussen en ze waren bij de vorige zwangerschap ook tegelijk zwanger, er zat 2 weken tussen. Heel byzonder vond ik dat!
ja idd had ik niet gedacht eerlijk gezegd.. zelf scheel ik met mijn zusje ongeveer een maand. en het is idd echt super omdat je dan alles met elkaar kan delen, en ervaringen kunt uitwisselen enz
ik was ook tegelijk zwanger met m'n schoonzusje van de eertste, was erg leuk, we scheelde 7 dagen en zijn uiteindelijk 4 weken na elkaar bevallen, nu waren we ook weer tegelijk zwanger, zij is nog steeds zwanger en ik hoop weer snel te kunnen volgen!!
Ik WAS samen met mijn zusje zwanger, zij gaat bevallen rond 16 juni, dus het scheelt een aantal maandjes, maar het leuke is dat zij ook een meisje krijgt, dus alle kleertjes die Lynn te klein zijn kunnen weer dooor naar mijn zusje, en als ze straks wat ouder zijn kunnen ze samen spelen (als het klikt natuurlijk dat hebben we helaas niet voor het zeggen) Groetjes Carry
Ik ben samen met m'n nicht zwanger!! slechts 2 dagen verschil.... We bellen elkaar regelmatig, ze woont jammer genoeg een uur van mij vandaan. Maar wel samen nd vakantiebeurs geweest, en over 3 weken gaan we daar een weekend op bezoek. Toen ik haar vertelde over de telefoon dat ik zwanger was, was haar reactie ook metteen;" wat leuk, zal ik jou ook eens wat vertellen?"
ik ben ook samen met mijn zus zwanger. Het is haar 2e zwangerschap en mijn eerste. Ik ben 12 weken verder dan haar!! Vind het wel heel gaaf hoor, straks 2 kleintjes die bijna even oud zijn....
Toen ik net zwanger was, vertelde mijn (kleine) nichtje dat ze 9 dagen voor mij is uitgerekend. Echt supergaaf, omdat ik niet eens wist dat ze bezig was. Ze wonen nog niet eens samen!! Afgelopen zondag vertelde mijn zusje dat ze zwanger is, we schelen 17 weken. En eigenlijk vind ik dat nog veeeel leuker! Ik word al helemaal blij als ik er aan denk...
ik heb gister nog weer met me zusje gebelt. en ze vertelde me dat haar baby veel te groot is. wij zijn allebei best klein...maar haar vriend is bijna 2 meter. ze is nu 28 weken en de baby zit nu precies tussen de navel en der borst best groot, dus hopen dat ze normaal kan bevallen
Selaam Ik ben niet zwanger samen met mijn zusje mar wel met 2 vriendinnen. We zijn alle 3 in het zelfde jaar getrouwd en we bevallen alle 3 in het zelfde jaar. Ik in augustus, mijn vriendin özlem in juli en mijn vriendin sibel in mei.
Ik hoorde net vorige week dat mijn halfzusje ook zwanger is, ze is nu 11 weken en ik al dik 17, dus ik loop iets voor op haar. Ik heb eigenlijk niet zo veel contact met haar, maar ik ga haar toch regelmatig bellen, en ze zou gauw een keer hier heen komen. Misschien dat dit het contact ook wat verbeterd, al wonen we wel 85 km van elkaar vandaan dus ff snel een bakkie doen zit er niet in. Maar het is wel heel erg leuk, het is voor haar de eerste, ze is helemaal in de wolken, en mijn vader en zijn vrouw krijgen dus nu 2 kleinkinderen erbij, wat ze erg leuk vinden !! groetjes celiene
Hallo allemaal, Ik heb een paar dagen geleden ontdekt dat ik ook zwanger ben . Bij mij is het mijn zusje en nichtje die al zwanger zijn (nu allebei 13 weken en uitgerekend op 31 oktober) en mijn beste vriendin die is 16 weken. en nu dus ikzelf rond de 5 weekjes, nog heel pril. Maar wel hartstikke leuk dat we met z'n 4en zwanger zijn.
De zus van de vriendin van m'n broer is ook zwanger. Ze is 12 dagen verder dan mij. Maar ik heb met haar niet zoveel contact; hoor alles via haar zus, dus ik heb er niet zoveel aan. Wel is m'n beste vriendin zwanger. Ze is wel 14 weken verder dan mij maar toch vinden we het heel leuk om samen zwanger te zijn. Silly
ik ben gelijk zwanger met mijn schoonzus we schelen 3 maanden ik hoop binnen 3 weken te bevallen en zij is 16 aug. uitgeteld.