Wat is nu eigenlijk normaal qua aantal menstruatiedagen? Ik ben na 57 dagen pil slikken ongi geworden , t stelde eigenlijk niks voor 2dagen wat bloedverlies en nu ist over...? Hoeveel dagen zijn jullie altijd ongi?
Je slikte de pil, dus het was een onttrekkingsbloeding. Je hebt hem dus doorgeslikt? Ik was vroeger met de pil ook maar heel licht ongesteld en 2 of 3 dagen. Nu ik geen pil meer gebruik is het net een dag langer. 2 Dagen is wel normaal hoor is juist fijn denk ik
ow w8 dat stond er een beetje onduidelijk; ik ben met de pil gestopt 57 dagen geleden (onttrekkingsbleoding heb ik paar dagen daarna meteen al gehad) en was dus aan het wachten op eerste ongi... nu was deze er dus woensdag maar is ook weer over na 2 dagen...nou klopt er sowieso helemaal nooit wat van mijn cyclus..maar die 2 dagen kan dat van ontpillen komen ...vraag me af of ik het nu tot een menstruatie kan tellen of niet...
Sorry, heb ik dan niet goed gelezen. Maar zat er rood bloed bij of was het alleen maar bruin (dus oud) bloed? Want rood bloed hoort bij een menstruatie, maar als het alleen maar bruin was mag je het eigenlijk niet als menstruatie tellen. Het aantal dagen maakt dan in principe niet uit.
Je begint te tellen op de eerste dag dat je rood bloedverlies hebt. Bij de een duurt het dan 2 dagen en bij de ander 7 dagen. Je zegt dat je 57 dagen geleden gestopt was met de pil en dat je een paar dagen later ongesteld (onttrekkingsbloeding) werd? Op die eerste dag dat je ongesteld werd, begin je pas met tellen, dus heeft je eerst cyclus iets korter geduurd volgens mij...
voornamelijk bruin met heel klein beetje rood...niet veel...dus dezze kan ik dan waarschijnlijk niet meerekenen als mesntruatie?
niet langer dan 3 dagen ongesteld, en dan kan ik het de laatste dag vaak al af met een ingleg kruisje
Ik ben sinds oktober vorig jaar gestopt met de pil en ben nog minder ongesteld dan met de pil. Het duurt maar 1,5 dag en kan het met een inlegkruisje af. Ook ik heb oud bloed met wat nieuw. En bij mij kan het geen ontpillen meer zijn. Het komt ook altijd tussen de 29-33 dagen (is dus wel een cyclus).