Ik zat vanavond al voor de 2e dag achter elkaar te klagen dat mn man zn eten zo stinkt. Toen zei die: ruik je voor 2 ofso? Normaal klaag ik nooit over zn eten, maar nu vond ik het enorm stinken. Ook rook ik gisteren al de hele dag een bepaalde geur, terwijl mn man hem pas rook toen we vlakbij de bron van die geur kwamen. Kan het een symptoom zijn? Ruiken zwangere vrouwen sterker? En ik bedenk me net. Ik vind mn urine al een paar dagen sterker ruiken Dat kan dus ook zijn omdat ik beter ruik. Of ruikt je urine sterker als je zwanger bent? Geen idee of het daadwerkelijk symptomen zijn hoor, maar vroeg het me af
Ikzelf wel. Als we naar de markt gingen, rook ik de vis al kilometers ver (bij wijze van spreken dan he, die kilometers ) Maar ja, ik rook altijd alles opeens veel eerder en sterker dan m'n vriend, die keek me wel eens vreemd aan
ik ruik als een politieherdershond. Had er echt zin in om na mijn stoppen met roken beter te gaan ruiken, maar ongelovelijk....wat een hoop vieze geuren heb je overal en nergens
Ja, dat kan. Toen ik zwanger was werd ik misselijk van de lucht van koffie en van gebraden vlees. En inderdaad, ik rook andere geurtjes ook indringender. Ben een keer bijna over mijn nek gegaan van de stinkgeur die uit een rivier in Portugal kwam. Mijn man rook het niet zo erg. Nog een paar dagen... en dan weet je hopelijk meer! Sterkte met wachten en succes met testen! Groetjes, Wendy
Ik ben zelf in januari gestopt met roken, maar ben toen niks beter gaan ruiken eigenlijk. Maar nu sinds 2/3 dagen ruik ik echt heel goed en snap er niks van! Dus dan ga je toch denken he En wat stinkt sigarettenrook nu erg he Bedankt voor de antwoorden alvast
Het liefst nu natuurlijk! Ik wil eigenlijk wachten tot de 15e mocht ik dan nog niet ongi zijn. Dan is mn cyclus van moederdag tot vaderdag geweest en dat leek me wel leuk Maar denk niet dat ik het vol ga houden Ik merk dus wel wanneer de drang om te testen écht niet meer te weerstaan is En laat het meteen weten wanneer ik iets weet natuurlijk!
Dat zou wel heel mooi zijn, symbolisch gezien. Maar inderdaad, de geest is zwak soms. Knappen meid als je het nog meer dan een week volhoudt om niet te testen. Groetjes, Wendy
hoi Dreamer, nou, misschien wat voorbarig, maar ik wil je alvast feliciteren! Een sterker reukvermogen was het eerste duidelijke signaal dat ik zwanger bleek te zijn. Ik had het zelf eerst nog niet door, liep, net als jij, alleen te klagen dat ik zoveel rook (een weggegooide sigaret uit een andere auto op de snelweg met de ramen dicht, de snack van mijn man van de avond tevoren). Mijn stiefdochter heeft vandaag het boek 'het grote wonder' kado gekregen. Ze is er nog wat jong voor, dus we lezen er samen in, en daar staat ook in dat een sterkere reuk (en smaak) één van de eerste symtomen zijn! Maarreh, sterkte met het nog even wachten met testen, dan weet je ook zeker dat je Hcg hoog genoeg is voor een betrouwbaar resultaat. Groetjes, Jules
Helaas, bij mij was het dus geen voorteken! Ik ben vanacht ongesteld geworden. Ik weet nu in ieder geval dat ik mn neus niet moet vertrouwen wat betreft voortekens