Wie herkend dit of wie kan mij iets wijzer maken?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ylaisa2008, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    Dag meiden!

Ten eerste heb ik geen flauw idee hoe alles werkt in de zin van wanneer de grootste kans bestaat om zwanger te raken etc etc..
    Ik ben gewoon aan de pil en er niet mee bezig met mn vriend, althans nog niet..mocht het gebeuren is het natuurlijk harstikke welkom!
    Het volgende;
    Op 22 mei moest ik mijn laatste pil slikken, deze heb ik doorgeslikt..normaal doe ik het eigenlijk nooit..ruim een half jaar geleden voor het laatst.
    31 mei kreeg ik buikkrampen en een lichte bruine afscheiding..vervolgens werd ik die dag ziekjes..en dit mondde zich uit tot een griep waar ik nog die hele week last van heb gehad..koorts hoofdpijn etc etc
    Daarna heb ik nog 1 keer last gehad van licht bruine afscheiding..echt heel licht..
    En voor de rest last van het volgende;
    - met vlagen misselijk
    - boeren/zuur
    - last van onderrug
    - last van mn onderbuik..steken..alsof ik ongesteld moet worden
    - grote blauw ader bij 1 borst, de andere borst donkerder van kleur
    - veel dromen
    - duizelig
    - koud/rillingen
    - hoofdpijn

Nu heb ik mn laatste pil afgelopen woensdag geslikt en zou ik normaal gesproken zaterdag/zondag ongesteld moeten worden, dit is niet gebeurd..ik dacht het wel omdat ik de hele tijd die buikpijnen had..bij het naar de wc gaan is het een keer bruinig/rozig geweest bij het afvegen nog niet eens een drupje ( sorry )..maar dus nog niet ongesteld

Ik moet erbij vertellen dat ik de pil tijdens mijn stopweek toen ik ging doorslikken 2x ben vergeten..na mijn stopweek ook..al met al een aantal keren dus vergeten...misschien nog wel meerdere keren.
    Ik ben dus nog niet ongesteld..heb vage klachten, heb een test gedaan een week geleden maar die wees niks uit..
    Wanneer moet ik testen..? Woensdag moet ik officeel weer aan de pil
    Kan ik zwanger zijn...
    Heb nog altijd het idee dat mijn lichaam gewoon van streek is door het vergeten van de pil en het doorslikken...maar mijn ongesteldheid is nog nooit daardoor uitgebleven.

Groetjes

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    De kans om zwanger te raken is het grootste rond je eisprong, dit is 2 weken na je EERSTE dag van je LAATSTE menstruatie.

Stel je 1e dag van je menstruatie is op 10 april, dan is je eisprong op 24 april.

Bij jou is de kans klein, dit omdat je in een normale stopweek ook bent beschermd tegen zwangerschap. Dus of je em nu hebt geslikt of 2 keer bent vergeten, maakt niet erg veel uit. Als wilt weten wanneer je kan testen moet je uitgaan van de 1e dag van je laatste menstruatie en dan cyclus onregelmatig, dit kan je hier berekenen:

De calculator.

Hou wel in je achterhoofd dat als je je pil doorslikt je lichaam helemaal van slag kan raken doordat de normale gang van zaken ineens onderbroken wordt en je lichaam dus anders kan reageren.

3. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    ja ik weet inderdaad dat mijn lichaam helemaal van slag kan raken door het doorslikken, ben de pil overigens ook na het doorslikken en voor het doorslikken vergeten..wanneer precies weet ik niet.
    Ik wacht het af.
    Bedankt

4. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    Heeft verder nog iemand enig idee of ervaringen?
    Ik moet woensdag weer aan mijn pil beginnen maar als ik dan nog steeds niet ongesteld ben geweest is dat dan wel verstandig..eerst testen dan maar?

Deel Deze Pagina