ik ben in de eerste week ergens mijn pil (trinordiol) vergeten. wij hebben wel gewoon gevreeen tijdens de hele pilperiode. ik ben nu 12 juni gestopt met de pil maar ik ben een beetje ongesteldheid bijna geen bloedverlies totaal niet zoals het normaal is, het begon ook eerder dan normaal en ik heb ook niet de hevige maandelijkse buikpijn en rugpijn. alleen een lichte pijn onder in mijn buik en moe alsof ik dagen kan slapen. kan ik zwanger zijn?
Het kan zijn dat je lichaam van de rel is door het vergeten van de pil, sommige zijn daar heel gevoelig voor. Verder heb ik er ook weinig koek van gegeten..maar je kan ook een test doen of afwachten tot je volgende periode..of die helemaal uitblijft En voor de rest goed letten op je lichaam.
Ik had precies hetzelfde als jij, denk dat je lichaam gewoon van slag is door het vergeten van die ene pil. Ik heb 3 maanden last gehad van een zo'n rare ongi. Je lichaam kan je echt voor de gek houden.. Liefss butterfly
Ik ben dus ook een aantal keren de pil vergeten..maar die slik ik al 10 jaar en nog nooit problemen gehad..moest afgelopen zondag ongi worden..niet dus..had alleen afgelopen vrijdag een licht roze drupje..en zondag bruinverlies heel licht..verder wel allemaal klachten alsof ik ongesteld moet worden..en nu nog steeds gepaard met heftige krampen, steken in borst sinds vandaag..warm en koud etc etc. Vanmorgen test gedaan deze was negatief..en ook bij de dokter geweest. Dokter zei dat er een grote kans bestaat dat ik zwanger ben..en ik mag niet verder met de pil tot mn volgende periode ..als ik deze krijg. Over de negatieve test zei ze dat het nog te vroeg kan wezen omdat ik nog maar een paar dagen overtijd ben. Je kent je eigen lichaam het beste..dus goed op letten..en je volgende ongi afwachten.. Bij mij is het ook nog steeds afwachten. Succes.
Hoi Ik wil je niet bangmaken, maar ik gebruik dezelfde pil als jij en ben m ooit in de eerste week 1 x vergeten. ik had ook alleen wat roze/bruinverlies en verder niks. Toen ik teste bleek ik zwanger. Mijn dochter is nu alweer bijna 3. Het hoeft niet zo maarde kans is dus wel groot. Je kan gewoon testen nu om te kijken of je zwanger bent, want in princiepe ben je al overtijd als je verlies geen ongie was...