hallo dames tjha soms ken het lichaam je voor de geak houde denk soms als je er te veel eraan denk aan die synthomen dan krijg je ze juist bij mij was het gwn voor tekens van ongie tijd maar kan zijn dat je zwanger bent je je weet het nooit dus ffe geduld en die zal wel beloont woorden groetjes en succes xxxxxx
ja ik haal morgen avond die ring eruit en dan zaterdag in de ochtend testen... Het was natuurlijk helemaal niet gepland maar het lijkt me zoiets moois! Ik denk dat ik echt teleurgesteld ben als de test negatief is... Ik heb trouwens ook sinds deze weken een hele vreemde stoelgang. normaal ga ik regelmatig en nu ook wel maar veel minder.. Ik word gek van het wachten maar ik ben bang dat als ik nu test dat het nog te vroeg is ofzo.. dat heb ik dus al een week. Liefs!
Ja tis inderdaad lastig allemaal... Maar ja.. En het is dat ik de symptomen heb opgemerkt. Niet met de gedachte vanaf de dag erna, dat ik zwanger zou kunnen zijn. Morgenavond ga ik een test doen. Als ie negatief is is het ook weer dubbel. Ik zou het jammer vinden, maar het zou ook wel goed uitkomen om het zo maar te zeggen. Jullie horen morgenavond van me!
Nou ik hoop voor je dat je blij bent met wat de uitslag ook is. Wat voel jij? Wat zijn je symptonen? liefs
Badeendje, je hebt het meest betrouwbare resultaat als je 's morgens test (meer geconcentreerde urine en dus meer HCG) Ik hoop dat de test dat resultaat geeft waar je uiteindelijk het gelukkigste mee zal worden... Probeer goed te letten op het allereerste gevoel dat je krijgt wanneer je de uitslag ziet en ga daarop voort om eventuele beslissingen te nemen... Liefs...
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier, maar herken veel van jullie klachten. Ook ik heb soms last van een vaag misselijk gevoel en van krampen en steekjes in mijn buik (dit laatste vooral 's nachts) Vorige maandag had ik wel een positieve test. Dus misschien ben je toch ook wel zwanger. Ik hoop het echt voor jullie. Groetjes
Ik hoop het zo! Ik zou het zo leuk vinden... Maar misschien is het nog wel helemaal niet de juiste tijd om te testen. misschien is het nog veel te vroeg.. Ik kijk er steeds meer naar uit xx
ik hoop ook zo erg dat ik zwanger ben! Gister had ik weer meer krampjes en steken in mijn buik aan beide kanten! En mijn ventje zei dat mijn onderbuik en dan bij mijn schaambeen, boller is dan normaal! ook zit 1 broek strakker dan normaal! maar ja kunnen ook voortekenen zijn van een ongi die mss gaat komen....
Vreselijk dat wachten he? Wanneer ga jij testen? Ben je ook je pil vergeten of iets waardoor zwangerschap mogelijk zou zijn?
Ja dat wachten is echt vreselijk, maar ik ga denk ik volg week vrijdag pas testen! En ik wil bewust zwangr worden slik de pil sinds februari niet meer!
Hallo ik ben sinds gisteren aangemeld op de site om eigenlijk een beetje dezelfde reden als jullie... Ben vanwegen gezondheids redenen in oktober gestopt met de pil en mijn vriend en ik zijn niet altijd even verstandig geweest met voorbehoedsmiddelen Één kindje is meer dan welkom alleen het is niet echt het moment nu... Zit midden in mijn studie e.d. Ik ben nu 9dagen overtijd en heb woensdag bij 7 dagen overtijd een test gedaan negatief... Verder heb ik ook allemaal klachten maar ik geloof er niet zo in omdat ik er zo mee bezig ben dat ik bang ben dat ik het me indenk... Zondag ochtend ga ik weer testen als die weer negatief is ga ik naar de dokter en vraag ik een bloedtest mits ik niet ongesteld wordt... We zijn ongeveer even oud en zitten allemaal in een soortgelijke situatie. Altijd fijn om dan je verhaal kwijt te kunnen. Allemaal veel succes met testen en ik hou jullie op de hoogte... Liefs
Ik kon niet wachten vandaag. Toen ik thuis kwam was de test niet geleverd omdat er niemand thuis was. Past kennelijk niet door de brievenbus. Dus snel naar een etos geraced die open was en twee tests gehaald. En net een gedaan. Die was negatief. Morgenochtend doe ik er weer een. Als die negatief is dan geloof ik hem Maar stel dus weer negatief, hoe kom ik dan aan al die symptomen?
@badeendje... Ik hoop morgen postitief en anders volgende week nog een x proberen...en die symptonen zou het echt niet weten...ik zit straks mss met hetzelfde probleem
Ik weet zelf nog niet of ik hoop dat het positief of negatief is... Als het positief is, is het zeg maar een ongelukje. En als de ongesteldheid uitblijft, doe ik volgende week nog een test. En al gedaan?