oeh het is ook spannend! ga je alleen? want echt het is zo fantastisch mooi moment! Ik hoop dat het voor jou ook zo'n ervaring wordt!
Ken het gevoel, ik mag binnenkort ook voor de eerste echo. En hoewel dit de tweede keer zal zijn (ben vorig jaar moeder geworden van een zoontje) blijft het spannend! Heel veel succes maar vooral heel veel plezier morgen! Het is echt onwijs bijzonder!
hallo mirell, ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap de zenuwen die je hebt zijn niet meer als normaal. die had ik ook voor mijn eerste echo. nu krijg ik volgende week mijn 20 weken echo, en ja hoor daar zijn de zenuwen weer
haiiii ging goed hoor 165 hartslagen per minuut hahahahah ben nu pas thuis van werk en visite dus beetje laat met mijn reacktie. het zag er allemaal keurig uit zit op 10 weekjes en mag 5 mei nog een keertje langskomen omdat alles dan wat leuker en beter te zien is. wel meteen een heel echt gevoel hoor als je dat hardje ziet flikkeren. mooi hoor!
Ik krijg as maandag mijn eerste echo en ben er ook zenuwachtig voor hoor Helemaal super dat je z'on mooie echo had