Deze maand NIKS!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marlee16, 12 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Normaal heb ik altijd vrij snel na mijn menstruatie waterige afscheiding en zeurende buikpijn ivm mijn eisprong. Ook na de eisprong gaat dit dan nog even door. Mijn eisprong moet al geweest zijn maar deze maand niks van dit alles! Zo anders! Heb ik nu geen eisprong gehad?:(:(

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.071
    17.026
    113
    Ik had de ronde dat ik zwanger bleek te zijn ook totaal geen afscheiding :) Hopelijk voor jou ook een goed teken!

3. Fenna0780

Fenna0780 Actief lid

1 jan 2017
    141
    2
    18
    Vrouw
    Ik voel mijn eisprong altijd. Behalve de maand dat het raak was....Spannend!

4. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Ik zit in hetzelfde schuitje. :)
    Normaal gesproken pijn in de borsten (BH uittrekken was een hel) vlak na eisprong. Nu totaal niet. Wel ziekelijke jeuk aan mijn borsten en, in mijn ogen nog vreemder, de binnenkant van de vagina lijkt een soort van gezwollen en baarmoeder lijkt laag te hangen. Een week lang steken in mijn lies gehad, maar dat lijkt sinds vandaag ook minder/weg. Alleen nog een raar 'vol' gevoel. Nog 2 dagen wachten! Maar je gaat van alles denken als er iets afwijkt van de normale cyclus en het maakt je gek! Tenminste mij dan. Weet niet of dat bij jou ook zo is?

5. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Oh wauw! Maar hoe kan dat dan??? Wil je eitje bevrucht worden moet ie toch springen enzooo? Die pijn voel ik elke maand:D

6. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    is toch gek!! :D Hoop hier ook zo dan!

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De ene keer dat ik een eisprong had, voelde ik totaal helemaal niets! De andere keer had ik een dag buikpijn.

Wel of geen pijn duidt niet op een slechte of goede eisprong. Bij het ene heb je ook niet een grotere kans op een zwangerschap dan het andere.

Je hoeft geen duidelijk slijmverlies te hebben. Bij mij kwam het niet zo erg naar buiten, maar konden we met de IUI (inseminatie) wel zien, dat het rond mijn baarmoedermond zat. Dus alles werkte naar behoren, het was alleen minder zichtbaar voor mezelf.

Het wel of niet hebben van pijn zegt niks over de eisprong en de mate van slijmverlies zegt dus ook niets. Succes!

Deel Deze Pagina