hoi Ik heb wat bruin bloed verloren. Is dit een slecht teken? Ook heb ik al heel de week ongi buikpijn. Ik heb al eerder een miskraam gehad maar dat begon toen met hevige krampen en helder bloed. Maar ik was toen 13 weken. Wie heeft dit ook meegemaakt en hoe is het afgelopen? xx
Hoi, Zelf heb ik in het begin ook wat bloedverlies gehad en ik ben nu 17 weken zwanger.Wat bloedverlies komt bij heel veel zwangerschappen voor en ook vaak gaat het gewoon goed. Het HOEFT niets te betekenen.Maar de onzekerheid is zwaar kl*te. Ik zal voor je duimen dat het goed is.Heel veel sterkte! Liefs,Monique
Kan niks aan Mo haar stuk toevoegen. Het gebeurt vaker en meestal heeft het niets te betekenen. Pas als je helderrood bloed verliest en daarbij hevige pijnlijke krampen krijgt, kan je een mk hebben. Voor nu moet je afwachten en dat is zeker rot om het even netjes te zeggen.
Uiteraard schrik je je rot, als je ineens bloed aantreft. Maar het hoeft inderdaad niets te betekenen. Ik zie dat je 5 weken zwanger bent nu? Dan kan het heel goed innestelingsbloed zijn. Zelf heb ik tussen de 7 en 8 weken een fixe bloeding gehad, zelfs helder rood. Gelukkig was er niets aan de hand en bleek de kleine heel ongelukkig een ader te hebben geraakt. De bloeding zelf heeft ongeveer 3 weken geduurd. En zie nu.... 34 weken zwanger. Voor als het blijft aanhouden of als je onzeker blijft voelen, gewoon even bellen met de verloskundige of de gyn.... Misschien kun je dan een vervroegde echo krijgen... Sterkte!