Hoe zeker wist jij dat je zwanger was. Vanaf dag 1 na de sex wist ik het gewoon. Ik vraag me af hoe dat bij jullie was...
hmmz ik wist het niet had 13 februari bbz operatie gehad en wchte gewoon me mentruatie af die kwam op 22 maart en op een gegeven moment moest ik op 20 april ongesteld worden en die kreeg op die dag wat kwaaltjes daarvoor geen last gehad en denk najah dat was dag 30 heb wel eens cyclus van 33 dagen dus wachte ik tot woensdag de 23ste en had er totaal niets van verwacht en er stond dus zwanger op me scherm.
Ik wist het ongeveer 1 week voor dat ik me NOD had.. had van die rare kwaatljes was ik normaal nooit had
Ik begon er heel erg aan te twijfelen nadat mn vriend me x aantal keer had gezegd dat mn ogen er zo anders uitzagen. Opeens voelde ik me ook 'anders' niet te beschrijven. En ja hoor, het was zo!
Voordat we het goed en wel gedaan hadden wist ik het al. Ik raak zo snel zwanger dat het gewoon eng is! Dus ik had mijn ei berekend, vriendlief verleid (wat verrassend makkelijk is ) en toen ik in zijn armen lag voor het slapengaan wist ik met een big smile dat er een heleboel gaande was daarbinnen! Heb dus alles heel bewust gevolgd, elke dag plaatjes bekeken hoe ver hij nu was en zelfs de innesteling gevoeld. 5 dagen voor mijn NOD getest en toen was ie al positief!
Ik wist het ook meteen. Geen idee waarom. Ik wist het gewoon. De kwaaltjes kwamen pas na nod. Was echt puur een gevoel.
op een of andere manier wist ik dat ik deze keer posi zou testen waarom weet ik niet gevoel was erg sterk.
Ik had er helemaal geen idee van. De 1e keer was het negatief en de 2e keer stond ik in shock naar me test te kijken
Na het sexen zei m'n vent zo nu weet ik op welke datum en op welk tijdstip we dit kindje gemaakt hebben Oh, ja? Ja dus, hij had gewoon gelijk! Ik wist het een week voordat ik ongie moest worden. Ik had trek in tomatensoep en dat had ik bij de eerste ook ! Terwijl we eigenlijk nog even wilde wachten...
Ik heb voor optie 2 gekozen: ik voelde dat ik zwanger was, maar kon het zelf nog niet helemaal geloven. Tot de test het bevestigde. Een week voor mijn NOD had ik ineens vreemde kwaaltjes, al konden die ook gewoon door algemene vermoeidheid komen (ik was moe, duizelig en afwezig). Maar mijn borsten deden ook gigantisch veel pijn, en op een dag stond ik thuis voor de spiegel, en toen zag ik het gewoon aan mijn gezicht Mijn gezicht leek ineens veel zachter en ronder, heel bizar. Maar het was wel alsnog schrikken geblazen toen de test positief was hoor...hahaha
Een week na m'n eisprong had ik plotseling wat bloedverlies. Dat had ik nog nooit eerder gehad, dus toen had ik wel de hoop dat ik zwanger zou kunnen zijn. Heb 2 dagen voor m'n NOD getest, en die was toen inderdaad positief. Had trouwens toen verder helemaal nog geen kwaaltjes.
Bij de eerste een complete verrassing, bij de 2de had ik een sterk vermoeden omdat ik opeens bandenpijn had en mn broek niet dicht kreeg.. bleek toen al 8 weken te zijn voor ik erachter kwam.
ik heb optie twee genomen... ik kan niet zeggen dat ik het wist na de sex, want ik heb een super onregelmatige cyclus met pilgebruik werd ik vaak ook 3 of 4 maanden niet ongesteld... ik stopte 1.5 jaar met de pil...om te monitoren of ik dan wel een regelmatige cyclus zou hebben, dit bleek niet zo te zijn, de ene keer werd ik na 6 weken weer ongesteld de andere keer na 2 ... (overigens in de 1.5 jaar tijd was het niet mijn bedoeling zwanger te raken, ik gebruikte condooms, het was puur om te zien hoe me lichaam functioneerde) en toen ik op gegeven moment tegen me vriend zei dat ik de laatste tijden zo moe was, vond hij dat raar, omdat ik best wel ean actief leven heb...fulltime werken deeltijd aan de universiteit studeren en dan nog de sociale contacten onderhouden...(en dan niet eerder over moeheid klaagde) hij had zoiets van misschien bel je wel zwanger...en na een test te hebben gedaan...2 vette strepen
Ik heb een hele regelmatige cyclus en heb altijd behoorlijk last van mijn eisprong dus toen ik vanaf een paar dagen na mijn vruchtbare periode van alles voelde wist ik het! Ik durfde het niet hardop te zeggen omdat je zoveel leest en hoort over het feit dat je lichaam je voor de gek kan houden maar ik ken mezelf en ik wist meteen dat het anders was als anders. Dus ik heb gekozen voor: Ik WIST het gewoon. De test was eigenlijk alleen een bevestiging voor mijn gevoel Ik had voor mijn man een beker gekocht met "voor de allerliefste papa ter wereld" en een kaartje tegelijk met de test gelukkig was ie ook meteen duidelijk positief!
Ik wist het niet, maar ik hoopte het natuurlijk wel. Menstruatie bleef uit, maar verder voelde ik me niet anders dan anders.
Bij onze dochter wist mijn vriend ook meteen na de sex dat het raak was en ik had echt zoiets van: Waar heb je het over? Bij deze zwangerschap kreeg ik in week 3 bandenpijn en rare kwaaltjes, waardoor ik wist dat ik zwanger was. Ik moest alleen nog 1,5 week wachten voor ik positief kon testen... . Maar goed, de test bevestigde mijn vermoedens.
Ik heb de 2e optie gekozen... Het ging toen even niet goed tussen mij en mijn man en ik dacht bij mezelf: zal je net zien.. en ja hoor! zwanger! ik durfde het eigenlijk nog niet te geloven tot ik de posi test in mijn handen had.. Overigens is alles weer helemaal goed gekomen!
Ik dacht van niet! Dacht dat mijn kwaaltjes als rugpijn en vermoeidheid aan mijn nieuwe job te wijten waren Ik heb wel getest omdat ik vier dagen overtijd was en mn borsten gevoelig waren maar dacht dat ik het me inbeelde omdat ik zo graag zwanger wou zijn
Ik dacht van niet, maar het was toch positief. Waarom ik dat dacht: omdat we al 20 jaar gewacht hadden op een baby, en die kwam gewoon nooit. Al die jaren was ik zovaak overtijd, dan geloof je gewoon niet dat het toch waar kan zijn. Maarja, toen ik eindelijk de test kocht, bleek ik al wel tien weken zwanger! Daarna hebben we nog twee testen gedaan omdat we het niet konden geloven. Alledrie positief. En nu is ons zoontje alweer vier maanden en kan ik het soms nog niet geloven!
Dekte mezelf steeds in (oh oh ik heb puistjes...haha) maar ik wist het al een paar dagen na de eisprong..een gevoel. Dat had ik met dochterlief ook...1e 10 maand zei ik steeds van niet en maand 11 wist ik het ook en ja hoor, toen dus wel zwanger.... heel apart!