Ben in shock: man wil toch een derde!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nicky1973, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    ja dat had ik dus ook, en mijn man ook hoor ... ook financieel gezien, 2 kleine kinderen in de luiers, de een is net van de voedig af en de ander begint er net aan en noem het maar op. nu zijn ze allebei zindelijk, natuurlijk al lang van de voedingen af. en gaan binnenkort allebei naar de psz (oudste zit er al een half jaartje op) maar idd nu met de derde iets meer tijd er tussen gelaten. even bijkomen van alles. ook financieel gezien zijn we er weer helemaal boven jan (man een tijdje in de ziektewet en ontslag gehad, ww jullie kennen het mss wel) dus tijd voor een derde. man begon laatst zelfs over een vierde. :(:( maar nee dat is mij echt te veel.
    hahaha die mannen ook ... eerst ik weken zeuren om dan eindelijk de mirena eruit te laten halen, en dan ''mag het nog niet'' zeg maar en dan is het nu toch zover, dan begint tie over een vierde .. spoort niet die man

2. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    hallo Allemaal

Hier ben ik weer ! Wij gaan ook voor een derde kindje, vind het weer super spannend allemaal. Heb 2 jongens van 3 en 1 jaar oud..Mijn man is nog enthousiaster dan ik, ik ben nogal bezig met de dingen die er allemaal bij komen kijken, zoals verbouwen, onze inloopkast word baby kamer en wat daar allemaal bij komt kijken, financieel is het voor ons wel haalbaar want ik denk zelf de overgang van 2 naar 3 kleiner is dan van 1 naar 2 ?? Nou allemaal succes en wie weet spreken we elkaar snel op het forum onder kopje zwanger van de 3de !!!;)

3. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Dat denk ik dus ook, dat de overgang nu makkelijker is.
    Hoop je idd snel te zien in Zwanger van de derde!
    Ps. hoe lang ben je nu bezig?

4. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    Net pas afgelopen vrijdag laatste pil genomen en nu kijken hoe het loopt.. en jij= x

5. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Spannend!
    Ben in augustus bevallen en heb twee weken geleden mijn eerste menstruatie gehad, ik gebruik niets.

6. Alita

Alita Niet meer actief

Wat super dat je man nu opeens wel wilt!

Ik wilde heel erg graag een derde maar mijn vriend vondt het eigenlijk wel goed zo....nou dat vondt ik zo erg! Ik had mijn laatste zwschap nooit beschouwd als mijn laatste..ik ging bijna rouwen om het feit nooit meer zwanger te zijn!

Gelukkig wilt hij nu wel maar pas over een tijdje...nou ik ben nu zo gelukkig en vindt het zo leuk dat ik het misschien allemaal nog een keer mag meemaken! Wel pas over een tijdje maar dat ik weet dat het gaat gebeuren ooit...dat maakt me supergelukkig!

Ik wens je heel veel succes met zwanger worden!!

7. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Ik hoor hier eigenlijk niet, maar ik las de eerste post in dit topic, en best herkenbaar!
    Na mn eerste riep ik meteen van dit doe ik zo nog een keer, ik wil niet te lang wachten met een 2e! Maar manlief wou liever toch wel een paar jaar wachten. Nu was de kleine wal al 1,5 maar toen kwam meneer er toch ineens mee dat we toech wel eerder voor een 2e konden gaan! Ik ben inmiddels 14 weken zwanger van onze 2e :D
    Mannen!! Haha

8. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ja, die mannen zijn volgens mij een beetje gek...
    Ik ben ook superblij, vindt het zo spannend allemaal en idd de gedachte dat ik nooit meer zwanger zou zijn, doet best wel pijn.
    Wat leuk voor jullie ook! Heb je weer een leuke periode in het vooruitzicht!
    Jij ook succes (over een tijdje:D)

9. Alita

Alita Niet meer actief

ja ach die mannen...bij ons eerste kindje wilde ik alweer direct voor een tweede gaan....na lang wachten het maar eens gezegd...nou hij was er helemaal nog niet mee bezig hahaha....toen zijn we ervoor gegaan toen de eerste 13maanden was...maar nu zou ik nog niet willen ;)

Nu heb ik het weer aangegeven en tja eigenlijk wilde hij niet maar omdat ik zoooo graag wil heeft hij er nog eens over nagedacht...het is ook niet zo dat hij ECHT geen derde meer wilt...want dan is het ook vreemd als je er dan toch voor gaat;) de optie stond wel gewoon open maar het hoefde niet..

Dus ik ben erg blij dat we er misschien volgend jaar weer voor gaan! Nog een keer stoppen met de pil....testen...zwanger zijn...bevallen...ja hoor ik wil dat nog een keer meemaken!

10. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    ooooooooh ja zo leuk!! ik kon ook de gedachten niet verdragen om nooit meer zwanger te zijn ... vreselijk leek me dat. mijn schoonzus heeft er 2 en die zegt er dan ook helemaal klaar mee te zijn, nou dan kan ik haar echt aan kijken van alsof ze niet goed wijs is want dat kan ik me echt niet voorstellen. 2 maar ... dat is zo ... 2 maar haha. dat snappen de mama's die er graag drie willen maar al te goed! en gelukkig dan onze mannen ook dus.
    en idd de overgang van 2 naar 3 zal denk ik ook minder heftig zijn (in alle opzichten ook voor de kids) dan van 1 naar 2. 1 is nog eerst zo stil en ''gemakkelijk'' op de een of andere manier. en 2 is gelijk zo'n geregel altijd.
    en ja waar er 2 lopen kunnen er ook wel 3 lopen ja toch? :D.
    oeeeeeeeeeeeeh ik kan niet wachten om weer in de spanning te zitten van wel of niet zwanger? en dan stiekem bij de apotheek een test te halen in de hoop dat er niet net een bekende binnen komt lopen, of dat je de kriebels weer hebt want je moet de intake bij vk doen, je mag weer met moeders voor moeders mee doen, gewoon alles weer!!! oh ik kan niet wachten!!!

11. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha haagje veel pelzier hoor!

En ik vondt van 1 naar 2 al niet zo bijzonder eigenlijk, ging allemaal vanzelf! Dus die derde is een eitje hahahah

12. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    hay ja nou dat zal wel lukken! bij jou toch ook dan neem ik aan?
    nee ja idd van 1 naar 2 gaat ook wel als vanzelf.
    maar onze dochter was dan ook een verschrikkelijke huilbaby (gem 10 uur per dag) eerste gedachten waren toen KISS en dat had ze ook dsu naar de chiropractor en het was voor bij. ging ze stukken minder huilen en toen kwamen we er achter dat ze hele erge reflux had, kijk en dat hakt er wel in hoor de eeste 5 maanden. (met 5 maanden mocht ze van het cb al wel brood en groenten en fruit voor en door het spugen) dus mss heb ik het dan ook wel als extra ervaren, plus ze zaten ook kort op mekaar, waardoor ik nauwelijks hersteld was en ons zoontje nog niet eens liep!? dus d jouwen geblazen

13. Alita

Alita Niet meer actief

oh ja dat klinkt wel zwaar idd.....hier schelen ze precies 2 jaar...beide kindjes spugertjes maar dat is ook alles hoor..

Het is soms even moeilijk als ze je allebei nodig hebben maar ook dat moeten ze leren he...

Maar hier gaat het zeker lukken hoor...eerst even verbouwen enz...een zomer niet zwanger zijn hahahaha...en dan gaan we ervoor!

14. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ja, heel spannend!Wat ik ook zo spannend is het sfeertje in huis als de uitgerekende datum in zicht komt en de eerste weeen. Het is zo een bijzondere periode ook met de kraamtijd.

15. Alita

Alita Niet meer actief

ja heerlijk is het!!

16. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    oooh ja idd dat sfeertje, heerlijk! alles super netjes in huis, alles op geruimd en schoon, zelfs met een dikke buik nog de vitrages uitwassen en dat soort gekkigheid. wachten op het moment supreme! oei oei oei nu kriebelt 't tot in het puntje van mijn tenen.

en idd ze moeten ook leren om je mama te moeten delen, maar nu gaat ook echt alles vlekkenloos, vind het ook echt gezellig in huis (al s ze ff geen ruzie maken) ze kunnen zo lekker kletsen, tv hangen of spelen samen. heerlijk! echt tijd voor uitbreiding .... pffff ik lijk wel zo'n degelijke truttige huisvrouw miep ... haha heerlijk toch!

17. Alita

Alita Niet meer actief

hahah haagje...heerlijk zeker!!!

18. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0

Gefeliciteerd en geniet ervan!

19. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Niets beters dan oudhollandse degelijkheid Haagje!!

20. Alita

Alita Niet meer actief

:D
    :D:Didd

Deel Deze Pagina