Gister even gesproken met mijn man, we maken ons toch wel ongerust. Over twee maanden raak ik mijn baan kwijt, hij zegt zwanger kan je niet solliciteren want niemand neemt je aan. Mijn ww zal ook max een paar maanden duren, dus misschien verstandig echt heel serieus te proberen als je weer inkomsten hebt, tot die tijd een beetje voorzichtig want straks moeten we leven van 1 inkomen. Heeft hij wel gelijk in, dat gaan we echt niet redden. Nu heb ik het gevoel dat ik weer een beetje terug ben gezet, vind ik moeilijk, maar moet gewoon ook blij zijn dat hij toch voor een derde wil gaan. Snappen jullie me een beetje?
ja hoor ik snap je! Je wens wordt er niet minder om maar als je realistisch bent weet je dat je even moet wachten toch? Zwanger zijn terwijl je in de stress zit is ook niet leuk voor je...je kunt toch beginnen zodra je een baan hebt....
ONZE wens is er niet minder om geworden, nee. En je hebt gelijk, ik wil niet dat we stressen terwijl ik zwanger ben en een babytje moet verzorgen. Ik vind het jammer maar dit is nu eenmaal de realiteit. Ps. kan beter de titel van dit topic aanpassen, haha! Nee, dat hij een derde wil heeft hij al besloten, ik moet nu wat geduld hebben.
vet klote ... sterkte met wachten maar ik snap jullie punt helemaal, je moet je kind nog wel kunnen onderhouden natuurlijk, luiers geven ze tegenwoordig nog steeds niet gratis weg ... helaas!
Dankjewel Haagje! Nee, das waar, als ik wat uren zou verliezen is het een ander verhaal maar het ziet ernaar uit dat ik volledig ontslagen ga worden. Ik neem de komende maanden even om weer inzicht te krijgen in mijn cyclus, is ook een projectje toch?
ja vaak wel ja, helemaal als je lichaam er niks meer van snapt en jij ook niet haha. succes dan er mee ... hopelijk komt dat babytje dan sneller als dat je nu verwacht.
Wat leuk zeg dat jullie voor een derde gaan!!Wel jammer dat het wat uitgesteld moet worden,maar dat komt daarna vast wel goed. Hier heel lang "gezeurd"voor een 2e.Man vond het wel goed zo.Toen oudste 3 jaar werd,wilde ie eigenlijk toch wel graag een 2e.Ikke blij en het lukte ook weer vrijwel direct.De jongste werd geboren,man zei direct al van wannneer de 3e???Huh ik wist niet wat ik hoorde.Bij de 1e was de bevalling erg heftig geweest,dat had toch behoorlijk impact op hem gemaakt,bij de 2e was het zo gedaan...Dus ik ben ook in de wolken met deze wetenschap,we gaan rond zomer 2012 weer proberen om een mooie baby in elkaar te zetten hihi.Ik zal jullie in de gaten houden bij "DE"topic!Succes allen.
Ja, hen denk ik vandaag of morgen mijn ei en we hebben zondag geklust,misschien toch sneller dan gedacht?
@Nicky,dank je wel.Wil eigenlijk niet direct er weer achteraan zwanger zijn,zo kort op elkaar lijkt me best pittig.Verder is er eigenlijk geen reden.
Logisch eigenlijk ook. Ik zit een beetje met mijn leeftijd, dus heb haast en ben pas in augustus bevallen.
@Nicky dat is begrijpelijk.Kan me indenken dat je het best frustreerd je nu wat langer moet wachten...
Ja, enerzijds raak ik mijn baan kwijt en moet dus solliciteren, maar niemand neemt je zwanger aan en anderzijds zit ik met mijn leeftijd en wil ik dus zo snel mogelijk weer zwanger raken, al is het pittig met nog een baby erbij, maar ik heb het ervoor over.
Nicky, jammer dat jullie kinderwens nog even uitgesteld wordt Hopelijk kunnen jullie er snel weer voor gaan! Ik las dat je naar de pendeldames zocht, Lennyt pendelt op donderdag en blijdemeid tot 12 uur vandaag (moet je snel zijn)
Ja, een paar maandjes maar denk ik. Shit, is al twaalf uur geweest,ik ga Lennyt eens opzoeken, bedankt voor de tip!