fris & fruitige Kate & William...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nora1983, Jul 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Zag gister op voorpagina vd krant een fris en fruitig net bevallen stel; Kate & William.
    Net ook nog op tv. Ik zei tegen mijn man:"ben benieuwd of wij er straks een dag na geboorte ook zo fris & fruitig uit zien...:(" (en of ik überhaupt kan stáán:D).

Hoe doen die mensen dat toch?! Van die bekende/beroemde figuren die er dan zo stralend zwanger uit zien, geen dikke olifantspoten of wallen onder hun ogen. Pukkelvrij en ook nog eens normaal kunnen lopen ipv waggelen...;):( En er daarna uit zien alsof dat kind er zo uitgegleden is zonder enige moeite...:p

m1nwjlxptss8_std1024.jpg

2. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Make up doet wonderen. ... Als je goed kijkt zie je bij beide enorme vermoeidheid vooral onder de ogen ;) en Kate lacht als een boer met kiespijn vind ik...Dit soort beroemdheden leren te lachen in elke omstandigheden.

3. Angarcia

Angarcia Actief lid

Jul 19, 2013
    205
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahahaha ja zo zat ik ook te kijken.
    En man lief zat naast me en die keek mij echt zo aan met een blik alsof hij wou zeggen: AANSTELLER!!
    Ik flapte er al gelijk uit: Dat gaat niet bij iedereen zo!!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ligt ook wel een beetje aan je bevalling.....hoe zwaar was die...

Scheelt ook dat ze niet in de nacht bevallen zijn ( toch ) ?

En idd lang leven de make-up! Maar Kate ziet er ook gewoon belachelijk goed uit!

5. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    Kate zag er wel heel goed uit ja, maar met een laag make-up en een visagist kom je een eind!

Ik vond het een beetje onzinnig dat ze op deze manier naar buiten gingen, zou daar 2 dagen na de bevalling toch echt geen trek in hebben. Maxima zagen we toch ook niet in het openbaar?

6. liz84

liz84 Actief lid

Nov 6, 2012
    296
    0
    0
    ik denk ook dat er een laag make-up op zat. ik vond haar er best moe uit zien. en ze had nog een super mega dikke buik! dan was ik toch al wel platter na mn bevalling.
    ik vond het erg knap dat ze al naar buiten kwam lopen. petje af.

7. Edel

Edel Bekend lid

Feb 23, 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik was letterlijk zo wit als een doek. .....

8. Divatje

Divatje Bekend lid

Aug 22, 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Met een kapper, visagist etc. had ik er waarschijnlijk ook heel wat florissanter uitgezien de dag na de bevalling :D

Ik denk dat sommige bekende mensen het tijdens de zwangerschap aan niets ontbreekt. Rustig aan doen, personal trainer, massage, dieetcoach, schoonheidsbehandeling....etc. De meeste van ons zullen gewoon moeten werken en is er geen geld (over) voor allerlei luxe om er fantastisch uit te zien.
    Tenminste, ik zie er normaal al niet zo uit, laat staan tijdens en na de zwangerschap :p

Maargoed, ik had niet in Kate's schoenen willen staan hoor. Hele wereld in rep en roer omdat je aan het bevallen bent en dan stralend naar buiten lopen om op de foto te gaan....
    Dan liever lekker anoniem in je joggingsbroek met kersverse baby naar huis :)

9. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    1,660
    0
    0
    Ik zag er ook wel zo uit hoor.

45 na de bevalling zonder moeite alleen naar de douch gelopen. Zo van even afspoelen haha.
    Dag erna zat ik de kraamhulp te helpen het bed te doen (nouja de kussens)
    Maar hoe je bevalling ging heeft er wel veel invloed op

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Nou je wil niet weten hoe ik er uit zag dat we thuis kwamen vreselijk die foto's zie er uit als een oud lijk....

11. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik zag er vreselijk uit! In en in wit, vol vocht opgezet, beroerd door m'n ontstoken knip en koorts hiervan......ik zag er niet uit!

Mijn buik was nog wel groter dan de hare!

Ze zien er fantastisch uit!! Mooi gezinnetje !!

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik heb 2 makkelijke bevallingen gehad en dan is het niet zo gek als je er dan snel weer fris en fruitig uitziet. Ik kon gewoon normaal lopen, na 3 dagen heb ik Eva naar het kdv gebracht en gehaald (met de auto), even Lisa showen :).

13. soeza

soeza Niet meer actief

Ik ook....
    scheelt inderdaad dat ik ook een snelle, makkelijke bevalling(en) heb gehad.
    We hebben op de 2e dag de kraamhulp naar huis gestuurd omdat we een feest(je) hadden waar we graag naartoe wilden :D

14. la34

la34 Actief lid

Jan 31, 2011
    227
    0
    0
    NULL
    NULL
    We mogen blij zijn dat wij dat allemaal lekker in de anonimiteit kunnen doen, het lijkt mij vreselijk als mensen zulke analyses op mij zouden toepassen als ik net bevallen was. Mij waren de dikke buik en de vermoeidheid wel meteen opgevallen en ik vond het nogal wat voor ze, dat spektakel; zou er helemaal geen zin in hebben.

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ook ik ben na een bevalling snel opgeknapt. Bij alledrie stond ik na een uur uitgebreid alleen te douchen en de druppels bloed weg te vegen van de grond na het douchen. En de dag na de bevalling van mijn derde was ik thuis de wc aan het schoonmaken en de bijkeuken aan het dweilen, tot verbijstering van mijn kraamhulp. dus ja, het kan wel, al zal ik wel tot de gelukkigen behoren.

En makeup doet natuurlijk wonderen, net zoals een kapster ;)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ach ik vond ze iig stralend en ik vond het leuk om te zien!

Super dat ze gewoon heel de wereld haar dikke buik liet zien...dat kunnen ze niet wegwerken en dat is de realiteit.....knap hoor om ze op tv te komen voor heel de wereld.

17. mausi

mausi Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    2,746
    646
    113
    Gelderland
    Ik heb me in het zkh ook opgemaakt. Nou ja beetje dagcreme met een kleurtje en mascara. Daarna met een smile van oor tot oor naar huis. Thuis de kleine nog mega trots aan de buren geshowt en daarna helemaal kapot mijn bed ingedoken. Adrenaline doet een hoop met je!

18. Lieverdje2010

Lieverdje2010 Actief lid

Nov 29, 2012
    215
    0
    16
    Ik ben momenteel nog bezig met een fulltime studie
    In Nederland,Limburg
    Tja ik had een zware bevalling en 3 uur liggen persen waardoor ik 2 weken niet rechtop kon lopen om een normale manier. Heb nu nog vaak rust van mijn rug na die bevalling. Hoewel ik wel liep en makeup op had zag ik er niet uit als kate. Wel heb ik alles zelf in huis gedaan en de dag erna gewoonn aar de huisarts, verloskundige en toen ik thuis was de was gedaan. Tja je moet toch wat! Zitten kon ik bijna niet en rechtop lopen was ook een drama maar ik deed het wel. Heeft ook nog wat met pijngrens te maken denk ik. En de aard van de bevalling en de duur en tijdstip ervan.

19. DNA86

DNA86 Actief lid

Nov 25, 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Nou ik zag er niet zo fris uit hoor de dag na de bevalling :p Ben wel 23 uur bezig geweest, en uiteindelijk is ze om iets voor 5 's ochtends geboren, dus de nacht doorgedaan. En ik kon amper lopen door de knip. Dus. Maargoed, het belangrijkste is dat je eindelijk je kleintje hebt, en dat maakt alles goed :)

20. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,281
    2,232
    113
    Female
    Nederland
    Fris en fruitig? Ik vond Kate er anders echt moe uitzien. Dat frisse zullen de kapper en de visagist wel gedaan hebben.

Share This Page