ben je aan het winkelen- gaat je winkelgenoot een lang gesprek voeren, met een ander

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerevrouw, 16 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Vervelend vind ik het niet hoor maar ik zou wel tegen mijn vriendin zeggen praat maar lekker verder ik kijk even in dat winkeltje daar.

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik zou 10 min op een hele dag winkelen niet vervelend vinden. Zou wel lichtelijk geërgerd zijn als het langer zou duren.

3. Verox

Verox Niet meer actief

Mijn moeder is hier heel erg goed in 😂
    Als haar dochter ben ik dat gewend, maar mijn man kan zich daar echt verschrikkelijk aan ergeren!
    Die gaat dan allemaal demonstratieve acties bedenken in de tussentijd. 🙈
    Begint mijn moeder weer eens te kletsen, onderbreekt hij haar na 2 minuten met de mededeling dat wij vast koffie gaan drinken. 😁

Verontwaardigd dat mijn moeder was 😂

4. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    het was niet op een hele dag winkelen we hadden 3,5 uur

5. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Ik zal wel ouderwets zijn, maar er bestaat ook nog zoiets als etiquette. Ik probeer in gezelschap te voorkomen dat iemand van het gesprek wordt uitgesloten. Ik vind het dus ronduit onbeschoft. Net zoals twee onbekenden niet aan elkaar voorstellen, ik doe dat altijd netjes, met een korte omschrijving erbij. Maar ja, wie kent Amy Groskamp-Ten Have nog ;)

6. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Mwoah, zou gewoon even wat gaan rondscharrelen in de winkel. Wat ik wel rete irritant vind, is een winkelgenoot die hele telefoongesprekken gaat zitten voeren.

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.855
    19.237
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vind het wel bijzonder dat veel mensen zeggen dat ze een telefoongesprek of whatsapp niet vinden kunnen, maar een een gewoon gesprek wel. Dat zijn voor mij eigenlijk drie dezelfde dingen. Een gesprek is een gesprek, ongeacht het 'medium'. Als je met iemand aan het winkelen bent, neem ik aan dat je ook met elkaar 'in gesprek' bent (kletsen). Dan onderbreek je dat i.m.o. niet door met iemand anders in gesprek te gaan.

8. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Bij een face-to-face gesprek kan je in ieder geval nog meepraten. Althans dat doe ik dan lekker. :D

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Whahahahaa :D Hier toch ook wel. Merk dat shoppen in m'n eentje fijner is. Ik hoef nergens rekening mee te houden of dat iemand zegt "ga ja dat nou echt kopen?!" :$ ehh ja? ;)

TS, ik was denk ik wel even naar een ander winkel gaan lopen alvast. Misschien een tip voor de volgende keer? Als een vriendin waar mee ik mee aan het shoppen ben dat nou bij elke winkel zou doen zou ik het ook niet echt leuk vinden, maar dat is weer een ander verhaal.

Deel Deze Pagina