Ben je al bevallen? ( 6 x per dag die vraag..grrrr)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kit83, 14 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.837
    18.588
    113
    Vrouw
    Haha herkenbaar, ik had toen ook m'n laats gezien uit gezet op whatsapp.. ik vond het niet zo storend eigenlijk, al heb ik het wel bijna dagelijks aan moeten horen vanaf de uitgerekende datum (en was 9 dagen overtijd)

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.312
    17.215
    113
    Heb ik bij de eerste gedaan. Liep kn de supermarkt "nog niet bevallen?" Jawel, gister :mad:

3. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

#23 LiveLifeLovely, 16 jun 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2017
    Nouja.. ik ben blijkbaar één van de weinigen die jullie een stelletje zuurpruimen vind :D

Hormonaal of niet, mensen zijn geïnteresseerd en doen moeite voor je, dan vind ik dat je heus wel je best mag doen om een vriendelijk antwoord terug te sturen. En een antwoord hoeft toch niet a la minute en/of heel uitgebreid?

Do1981, Hopsatee, gemini020 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Tomaat85

Tomaat85 Lid

21 mrt 2017
    20
    0
    1
    Vrouw
    Dat zijn vragen die ik dus wil voorkomen. Daarmee dat ik tegen iedereen zeg eind november, terwijl mijn uitgerekende datum 25 november is. Nu maar hopen dat de kleine spruit niet te laat gaat komen.

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Huh?25 november is toch eind november?

vrouwvan vindt dit leuk.
  6. vlndr

vlndr Lid

22 sep 2014
    61
    18
    8
    Zuid-Holland
    Mijn plan is om iedereen met die vraag baby foto's van m'n oudste te sturen 'Oh sorry! Ben je helemaal vergeten te appen! *baby foto*'

Het is dubbel; lief dat mensen interesse tonen, maar ook gewoon heel irritant om die vraag 6x op een dag te krijgen. Dus dan ga ik er zelf ook nog maar lol uithalen op deze manier

nizzie86 vindt dit leuk.
  7. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Irritant lijkt me dat. Zo krijg ik steeds de vraag of ik wel pas 19 weken ben of dat er geen 2 zijn omdat mijn buik zo groot is.. grr

8. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Is er ook een vind-ik-niet-leuk knop? Ik zou dit echt irritant en asociaal vinden als reactie op oprechte betrokkenheid..

Meiske2015 en Hopsatee vinden dit leuk.
  9. leutjj

leutjj Niet meer actief

Haha die vind ik wel goed. Zou het wel doen als zelfde mensen het maar steeds vragen.

Wat betreft de betrokkenheid van mensen die echt interesse hebben. Heb liever dat ze vragen hoe het met je gaat, en of je al wat gerommel (om zo maar even te zeggen) voelt. Dan dat ze gaan vagen of je al bevallen bent. Als ze zelf nadenken kunnen ze wel weten dat je het laat weten als je bevallen bent.

10. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Eens! Ik vind het helemaal niet erg. Wees blij dat ze aan je denken zeg.

11. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Of deze als profielfoto op fb of whatsapp :p

Heb de vraag gelukkig nooit gehad. Dat is dan weer het voordeel van een meisje wat iets te vroeg kwam haha.
    Maar kan me wel voorstellen dat het heel dubbel is.
    Hartstikke lief dat ze aan je denken maar elke dag de vraag zou mij uiteindelijk ook gaan irriteren.

Zou een standaardberichtje maken en die elke keer sturen als het weer gevraagd word. Gewoon een net berichtje dat ze het horen zodra de kleine geboren is.

Deel Deze Pagina