Heb even een vraagje... (Ben morgen 37 weken) Onze kleine ligt heel erg aan 1 kant van mijn buik! Ze ligt heel ver naar rechts toe terwijl er links bijna niks ligt... De verloskundige zei zelf dat ze ver naar rechts lag terwijl er links dus genoeg ruimte is om gewoon in het midden te gaan liggen! Hebben jullie dit ook? Kdvjuffie
Yep, hier ook. Heel vervelend. Tenminste, dat vinden mn ribben rechts. Brusje ligt al weken zo maar het wordt nu een beetje krap daar.
Yep, hier ook. Heb ook een beetje last van mijn ribben aan de rechter kant. De baby is allang al ingedaald, maar hij blijkt zo lang te zijn (hoorde ik vandaag) dat ie nog steeds tegen mijn ribben aan zit.
Wel toevallig dat ze van jullie ook rechts liggen! Pendrag mijn ribjes vinden het ook niet meer zo leuk! Zijn helemaal beurs... Ik vind het ook heel lastig met bukken dan heb ik het idee dat ik de kleine helemaal indeuk met mijn ribben hahahaha Tnx voor de antwoorden!
deed mijn kleine meid ook altijd! kon altijd precies voelen waar die billen van haar lagen. maar af en toe kan het ook best pijnlijk zijn vond ik zelf....
Jep, hier altijd rechts, vooral savonds. heel raar gezicht, zon hele bult. Beeb ging vorige week ook dwars liggen dus had alleen onder mn navel ineens over de hele breedte een bult, ook heel raar haha
Whaha, hier ligt kleintje ook graag rechts! De hele zwangerschap al, maar begint nu al vervelend te worden voor mn ribben, wil niet weten hoe dat over 6 weken voelt
Bij mij ligt beebje ook rechts...met kontje tegen mijn rib aan, want dus idd hellemaal niet lekker voelt...
Bij mij meestal links met zijn voeten helemaal uitgestrekt in mijn zij. Ook best wel pijnlijk! Moet ook steeds zijn voeten daar wegduwen anders komen ze volgens mij zo door mijn zij naar buiten. Maar hij heeft dus een duidelijke voorkeur voor links bij mij.
Hier ligt ukkie helemaal rechts met zijn hoofdje tegen mijn borstbeen of ribben. Ook hier begint het krap aan te voelen en zou ons eigenwijsje eigenlijk weleens mogen draaien.
Zouden de babys die voornamelijk rechts liggen dan rechts handig zijn/worden? Hier ligt ze voornamelijk links in mijn buik richting de zijkant, maar mijn placenta is vrij ruim en begint aan de rechtse kant en zo naar de achterkant. Ik voel d'r ook nooit aan de rechtse kant, is altijd links van hoog tot laag en naar het midden toe.
Zo te zien is het dus raar dat ze zo bij mij ligt Al lijkt het mij niet heel erg lekker liggen hahaha haar hoofdje ligt al vast in mijn bekken ze moet toch last van haar nekje krijgen...