Aan een kant van de buik gaan liggen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kdvjuffie, 3 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Heb even een vraagje... (Ben morgen 37 weken)
    Onze kleine ligt heel erg aan 1 kant van mijn buik! Ze ligt heel ver naar rechts toe terwijl er links bijna niks ligt... De verloskundige zei zelf dat ze ver naar rechts lag terwijl er links dus genoeg ruimte is om gewoon in het midden te gaan liggen!

Hebben jullie dit ook?

Kdvjuffie

2. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Hier ligt onze kleine meid ook gans rechts...

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Yep, hier ook. Heel vervelend. Tenminste, dat vinden mn ribben rechts. Brusje ligt al weken zo maar het wordt nu een beetje krap daar.

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ook bij mij ligt de baby veel aan de rechterkant

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Yep, hier ook. Heb ook een beetje last van mijn ribben aan de rechter kant. De baby is allang al ingedaald, maar hij blijkt zo lang te zijn (hoorde ik vandaag) dat ie nog steeds tegen mijn ribben aan zit.

6. kdvjuffie

Wel toevallig dat ze van jullie ook rechts liggen!

Pendrag mijn ribjes vinden het ook niet meer zo leuk! Zijn helemaal beurs...
    Ik vind het ook heel lastig met bukken dan heb ik het idee dat ik de kleine helemaal indeuk met mijn ribben hahahaha

Tnx voor de antwoorden!

7. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    deed mijn kleine meid ook altijd!
    kon altijd precies voelen waar die billen van haar lagen. maar af en toe kan het ook best pijnlijk zijn vond ik zelf....

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Jep, hier altijd rechts, vooral savonds. heel raar gezicht, zon hele bult. Beeb ging vorige week ook dwars liggen dus had alleen onder mn navel ineens over de hele breedte een bult, ook heel raar haha

9. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Whaha, hier ligt kleintje ook graag rechts! De hele zwangerschap al, maar begint nu al vervelend te worden voor mn ribben, wil niet weten hoe dat over 6 weken voelt :(

10. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Bij mij ligt beebje ook rechts...met kontje tegen mijn rib
    aan, want dus idd hellemaal niet lekker voelt...

11. shraron

shraron Actief lid

31 aug 2007
    129
    0
    0
    Bij mij meestal links met zijn voeten helemaal uitgestrekt in mijn zij. Ook best wel pijnlijk! Moet ook steeds zijn voeten daar wegduwen anders komen ze volgens mij zo door mijn zij naar buiten. Maar hij heeft dus een duidelijke voorkeur voor links bij mij.

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Hier ligt uk juist graag links. Al vanaf heel vroeg is ze altijd aan die kant te horen of te voelen.

13. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier ligt ukkie helemaal rechts met zijn hoofdje tegen mijn borstbeen of ribben. Ook hier begint het krap aan te voelen en zou ons eigenwijsje eigenlijk weleens mogen draaien.

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hier ook hoor, mijn zoontje deed dit ook.

15. Niet meer actief

Zouden de babys die voornamelijk rechts liggen dan rechts handig zijn/worden?

Hier ligt ze voornamelijk links in mijn buik richting de zijkant, maar mijn placenta is vrij ruim en begint aan de rechtse kant en zo naar de achterkant. Ik voel d'r ook nooit aan de rechtse kant, is altijd links van hoog tot laag en naar het midden toe.

16. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    hier ligt de onze ook graag aan de rechte kant, af en toe draait hij naar de andere kant

17. kdvjuffie

Zo te zien is het dus raar dat ze zo bij mij ligt ;)
    Al lijkt het mij niet heel erg lekker liggen hahaha haar hoofdje ligt al vast in mijn bekken ze moet toch last van haar nekje krijgen... :p

Deel Deze Pagina