ben je bewust of onbewust zwanger geraakt ....?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Magdalena6, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Gepland.. Januari gestopt met de pil en in april goed gemikt :p ;)

@ Vera77: Ja, mijn tante vroeg er naar.. Heel appart! Ik vind het eerlijk gezegt ook niet beleefd ofzo..

2. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Bewust gekozen om zwanger te worden, maar in de planning hadden we bedacht dat het op zn vroegst ronde 3 pas als raak zou zijn :) Je snapt dat we zeer verbaasd waren dat het ronde 1 al gelukt was :confused: :) en nu een begin januari kindje mogen krijgen, terwijl we december toch echt liever niet niet wilde. Duim duim duim dat ze/hij gewoon lekker tot de uitgerekende datum blijft zitten :)

3. Moontje80

Moontje80 Lid

26 mei 2008
    91
    0
    0
    Bij ons was het ook gepland!

Groetjes Monique

4. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Best wel heel erg gepland. :) Tegen de verwachting in, want die planningen van mij zijn lopen normaal nooit zoals gepland. ;)
    Bewust met de pil gestopt en gehoopt na een jaar zwanger te zijn (zou handig uitkomen, want dan zouden we in ons nieuwe huis zitten), en idd precies na een jaar zwanger!

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Bewust, gestopt met de pil en binnen 2 maanden zwanger.

6. Niet meer actief

Het stond bij ons nog niet in de planning, maar de kleine vond het blijkbaar de hoogste tijd. En nu zijn we het ook helemaal met hem eens hoor, maar we moesten er wel even aan wennen haha. Ben trouwens gewoon door de pil heen zwanger geraakt en nooit vergeten, geen antibiotica gehad, niet ziek geweest dus hij is er echt doorheengeknalt!

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier gaan ze er meteen vanuit dat het bewust was, omdat we in september getrouwd zijn en in november zwanger waren... dat november weleens ronde 17 was, komt bij niemand op. Maar oke :) . Zeker bewuste keuze hier dus :) en hopelijk wordt het wachten deze week beloont (ik wil ons kindje ziiiieeeen!)

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Eerste was wel geplant op zich...maar omdat we net in moeilijk vaarwater gekomen waren ook weer niet...maar toch kwam hij (stiekem net voor de problemen was het raak) :p
    Tweede was geplant alleen had ik niet t idee dat ik meteen bij de eerste x klussen 3 dagen na de beslissing dan ook zwanger zou zijn! :confused: Was dus toch ff wennen ook al was het dan geplant.
    En de vorige was geplant maar werd een MK waarop we gewoon zoiets hadden van we zien wel of het nog gebeurt dus niet meer aan de pil gegaan...en ook niet meer aan gedacht. Dus ergens wel geplant...Heeft toch weer 5 maanden geduurt voor het raak was.

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Eerste keer onverwachts maar zeer gewenst en tweede keer zeer gehoopt en gepland en tadaa ook in 1 keer zwanger.

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Niet gepland, ben door de spiraal heen zwanger geworden, maar wel gewenst...

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heel bewust! ;)

12. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Bewust, Januari met de pil gestopt en in februari zwanger :D

13. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Heeeeel bewust ;)

En hier was het 't zelfde; eind december met de pil gestopt en eind januari zwanger.

14. Niet meer actief

Ongepland door de pil heen zwanger, maar ik heb (in tegenstelling tot mijn ex) bewust gekozen om het wondertje te laten komen en ben heeeeeeeeeeel gelukkig met die kleine grote man in mn buik :D

15. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    ook bewust zwanger
    december gestopt met de pil en in maart was ik zwanger

dacht niet dat het zo snel zou gaan had nog wel gedacht dat het een paar maanden langer zou duren,,,
    maar het is harstikke welkom. :D

16. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    dus je hebt bewust gekozen om het alleen op te voeden , begrijp ik ?
    en helemaal geen contact meer met je ex.. ?
    of wil hij er niks mee te maken hebben..? :rolleyes:

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    bewust zwanger, maar niet gepland. Hadden we het kunnen plannen, waren we nl. eerder zwanger geweest.
    Ik vind plannen zo;n rotwoord, het is een wondertje en een schepping!

18. Patty20

Patty20 Lid

8 jun 2008
    38
    0
    0
    Student
    Helmond
    hier ook dwars door de pil heen.
    Niet gepland maar zeker niet ongewenst!

19. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier ook heel bewust zwanger geraakt.
    Plannen kan je niet anders had ik nu al met een kleintje van ruim 1 jaar gezeten en wellicht zwanger van een tweede

20. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Onbewust/ongepland, maar een bewuste keuze om het welkom te laten wezen en geboren te laten worden. Ik ben gewoon recht door mijn pil heen zwanger geraakt, zonder ziek te zijn geweest, medicijnen te hebben geslikt of hem te zijn vergeten.' ;)

Deel Deze Pagina