Gepland.. Januari gestopt met de pil en in april goed gemikt @ Vera77: Ja, mijn tante vroeg er naar.. Heel appart! Ik vind het eerlijk gezegt ook niet beleefd ofzo..
Bewust gekozen om zwanger te worden, maar in de planning hadden we bedacht dat het op zn vroegst ronde 3 pas als raak zou zijn Je snapt dat we zeer verbaasd waren dat het ronde 1 al gelukt was en nu een begin januari kindje mogen krijgen, terwijl we december toch echt liever niet niet wilde. Duim duim duim dat ze/hij gewoon lekker tot de uitgerekende datum blijft zitten
Best wel heel erg gepland. Tegen de verwachting in, want die planningen van mij zijn lopen normaal nooit zoals gepland. Bewust met de pil gestopt en gehoopt na een jaar zwanger te zijn (zou handig uitkomen, want dan zouden we in ons nieuwe huis zitten), en idd precies na een jaar zwanger!
Het stond bij ons nog niet in de planning, maar de kleine vond het blijkbaar de hoogste tijd. En nu zijn we het ook helemaal met hem eens hoor, maar we moesten er wel even aan wennen haha. Ben trouwens gewoon door de pil heen zwanger geraakt en nooit vergeten, geen antibiotica gehad, niet ziek geweest dus hij is er echt doorheengeknalt!
hier gaan ze er meteen vanuit dat het bewust was, omdat we in september getrouwd zijn en in november zwanger waren... dat november weleens ronde 17 was, komt bij niemand op. Maar oke . Zeker bewuste keuze hier dus en hopelijk wordt het wachten deze week beloont (ik wil ons kindje ziiiieeeen!)
Eerste was wel geplant op zich...maar omdat we net in moeilijk vaarwater gekomen waren ook weer niet...maar toch kwam hij (stiekem net voor de problemen was het raak) Tweede was geplant alleen had ik niet t idee dat ik meteen bij de eerste x klussen 3 dagen na de beslissing dan ook zwanger zou zijn! Was dus toch ff wennen ook al was het dan geplant. En de vorige was geplant maar werd een MK waarop we gewoon zoiets hadden van we zien wel of het nog gebeurt dus niet meer aan de pil gegaan...en ook niet meer aan gedacht. Dus ergens wel geplant...Heeft toch weer 5 maanden geduurt voor het raak was.
Eerste keer onverwachts maar zeer gewenst en tweede keer zeer gehoopt en gepland en tadaa ook in 1 keer zwanger.
Ongepland door de pil heen zwanger, maar ik heb (in tegenstelling tot mijn ex) bewust gekozen om het wondertje te laten komen en ben heeeeeeeeeeel gelukkig met die kleine grote man in mn buik
ook bewust zwanger december gestopt met de pil en in maart was ik zwanger dacht niet dat het zo snel zou gaan had nog wel gedacht dat het een paar maanden langer zou duren,,, maar het is harstikke welkom.
dus je hebt bewust gekozen om het alleen op te voeden , begrijp ik ? en helemaal geen contact meer met je ex.. ? of wil hij er niks mee te maken hebben..?
bewust zwanger, maar niet gepland. Hadden we het kunnen plannen, waren we nl. eerder zwanger geweest. Ik vind plannen zo;n rotwoord, het is een wondertje en een schepping!
Hier ook heel bewust zwanger geraakt. Plannen kan je niet anders had ik nu al met een kleintje van ruim 1 jaar gezeten en wellicht zwanger van een tweede
Onbewust/ongepland, maar een bewuste keuze om het welkom te laten wezen en geboren te laten worden. Ik ben gewoon recht door mijn pil heen zwanger geraakt, zonder ziek te zijn geweest, medicijnen te hebben geslikt of hem te zijn vergeten.'