Ik ook recht door de pil heen, nooit vergeten, niet ziek geweest niks... En nee ik heb bewust voor die kleine gekozen, toen bleek dat mijn ex het niet wilde heb ik toch doorgezet en toen ook doorgezet dat ik hem bewust alleen op ga voeden ja... Ik heb helemaal geen contact meer met mijn ex nee...
Ook bewust zwanger geworden, 't was ook in een keer raak! Schrok er wel even van eigenlijk, maar natuurlijk ook hartstikke leuk Was zo blij!
een beetje van beide... we wilden het heel graag, maar hadden na 20 jaar niet meer verwacht dat het nog eens 'raak' zou zijn. 8)
hoever kun je plannen ik was wel gestopt met de pil maar nooit verwacht dat het zo snel raak zou zijn 1e maand voor het echie was gelijkt raak dus toch ook wel een beetje onverwacht
niet gepland door de pil heen zwanger geworden en was er eerst ook niet zo blij mee eerlijk gezegd maar nu is ze wel heel erg welkom!
ow okee ,zie ook al dat je nog 2 kinderen hebt van 21 en 23 ? maar dat is dan even weer wennen... ! (mijn moeder zegt altijd , ben wijs met mijn kinderen maar ben toch ook blij dat ze groot zijn ) hahahaha..
Me zus heeft 4 ongeplande zwangerschappen gehad maar was er wel 4 maal blij mee geweest heeft ook 2x flink verdriet gehad dat het mis is gegaan. Zelf ben ik 1x ongepland zwanger geworden dit is ook mis gegaan al moet ik eerlijk zeggen dat ik wel heel erg opgelucht wa was net 16 jaar en ben je toch wel met andere dingen bezig. Me spiraal zat niet goed dus vandaar de zwangerschap
Hier idd hetzelfde, alleen was het bij ons ronde 6 raak, maar we zijn in februari getrouwd en dus gaat iedereen ervan uit dat het meteen raak was....Wel echt bewust zwanger geraakt dus. Las net dat iemand schreef dat ze december echt niet wilde bevallen. Ben eigenlijk wel benieuwd waarom niet... Natuurlijk is dat een persoonlijke keus, maar ik was al dolblij dat ik zwanger was en ook al zou ik met kerst uitgerekend zijn, daar wordt het geluk niet minder van....