ben je bewust of onbewust zwanger geraakt ....?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Magdalena6, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patty20

Patty20 Lid

8 jun 2008
    38
    0
    0
    Student
    Helmond
    Ik gebruikte eerst mycroginon 30 ( of hoe je het typt :p )
    En die gebruikte ik al 6 jaar vanaf me eerste menstruatie bijna. en toen ben ik 2 maanden geleden overgestapt op een nieuwe pil die door de verzekering vergoed wordt. ( Verzekering had een nieuwe goedkopere pil erin gezet ) En het is deels onze schuld omdat wij geen condoom hadden gebruikt want ik had er niet eens over nagedacht dat je de eerste maand weer onveilig bent, ook al slik je al 6 jaar de pil... een nieuwe pil betekend gewoon eerste maand onveilig... en toen is onze kleine dus gemaakt :D

2. Niet meer actief

Hier ook zwanger door de pil dus, en de microgynon30

Er is hier ook ergens een topic over zwanger geworden door de pil heen en zowat al die meiden gebruiken microgynon30... beetje freaky!

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Me zus ook microginon en trygton effe gebeld :)
    en deze is een spiraal het spiraaltje zit hebben ze gezien aan het voetje waardoor nu de vrichtzak kapot is
    en bij mij ook het spiraal wat er niet goed in zat

4. Niet meer actief

Vruchtzak kapot? enn u?

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Ik had dezelfde pil en vergat dat ding regelmatig en toch nooit door de pil heen zwanger geraakt.
    Nu vertelde de echografiste bij de eerste echo wel dat deze pil geen ontpilperiode heeft. Die schijnt meteen uitgewerkt te zijn. Misschien dat daarom zoveel meiden zwanger raken. Denk dat de pil dan ook heel gevoelig is voor kleine afwijkingen in het gebruik. Of in ieder geval dat kan zijn.

6. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    ja dat is niet niks... :rolleyes: ben blij voor je...! :D

7. Niet meer actief

Nou dat verhaal van geen ontpilperiode is niet zo... dat is hetzelfde als bij de rest... ook als je een andere pil niet nauwkeurig neemt kan je ook zwanger worden..
    Maar ik heb de pil wel ECHT nauwkeurig genomen, super raar...

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hartstikke gepland en ontzettend gewenst (zie banner)

9. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Gepland :D

10. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Echt helemaal niet aan hoeven te wennen, hoewel 95 % van de mensen dat inderdaad vraagt. Maar het is zo geweldig leuk en ik zat er meteen weer helemaal 'in'.
    Ik denk wel dat het scheelt als je het nog graag wilt.
    Stel je voor, je bent 42 en je denkt: ow ships, dat was eigenlijk niet de bedoeling geweest, dan kan ik me voorstellen dat je moet wennen. Maar niet als je het heel graag nog wou, zoals ik. :D

11. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Gepland :D :D :D :D :D :D :D :D :D

12. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Hartsikke bewust en het is ook erg welkom!

13. Vera77

Vera77 Actief lid

8 jan 2008
    115
    0
    0
    Dat is juist het vreemde. Wij zijn ook in sept getrouwd en maakten er geen geheim van kinderen te willen. En toch wordt die vraag mij heeel vaak gevraagd!

14. Jompie

Jompie Niet meer actief

Bewust :D .

15. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Bij ons onbewust, maar hardstikke gewenst!

16. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Heeel bewust....na 16 maanden wachten was ik eindelijk zwanger

Meeeeeer dan welkom hier :D

17. Niet meer actief

wij zijn gepland zwanger geworden. Hoewel het een hele grote verassing was dat we maar 2 klusavonden ervoor nodig hadden, die niet eens gepland waren (we zouden geen condoom meer gebruiken, want ik mag door ziekten in het verleden geen pil meer slikken). We hadden niets gepland, of gekeken wanneer ik vruchtbaar zou zijn ofzo. Maar na de eerste poging had ik al het gevoel dat het raak was... Nu ben ik al 11 weken zwanger :D en we zijn er dol gelukkig mee! :D:D:D

18. Kikkervisje

Kikkervisje Actief lid

14 dec 2007
    235
    1
    0
    Gepland.
    Eigenlijk dachten we dat we de 'deadline' voor die maand al gemist hadden. Maar het was dus niet alleen in de eerste ronde al raak, maar waarscheinlijk zelfs al de eerst of tweede keer zonder anticonceptie :)

19. claudia82

claudia82 Lid

10 dec 2007
    72
    0
    0
    Doesburg
    Wij zijn ook bewust zwanger geworden! We hebben echt nooit een kinderwens gehad ofzo, maar sinds december begon het toch te kriebelen en hebben we de pil aan de kant gegooit :)
    En nu is het raaaak ;)

20. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Heel erg gepland... ;) maar vooral erg gewenst....

Deel Deze Pagina