Nou ja... ze is in ieder geval niet bang aangelegd en ach, beter laat dan nooit toch? Maar verder vind ik het vreselijk asociaal en bedreigend hoe ze met z'n allen op haar staan in te hakken. Ik zou me kapot schamen als het mijn man was geweest... wat zeg ik: dat zou mijn man niet eens kunnen zijn, met zo'n opgewonden standje wens ik niet samen te leven. Bah!
Ik vind het geweldig! Juist omdat ze ondanks dat ze helemaal verrot gescholden word etc.. Daar gewoon blijft staan! Ik heb er in ieder geval wel om gelachen
Dat is precies wat ik zei omdat wij de verkeersregels daar niet weten kunnen wij niet oordelen wie er in zijn recht staat, het enige wat niet netjes is is iemand zijn auto gaan aanraken, duwen, spugen en uitschelden. Ik bedoel als je dit bij mijn man had gedaan hadden die kerels door een rietje kunnen eten (en ja dan ik als hysterisch wijf ernaast dat ie dat niet mag doen maar die jongens zijn zo aso dan ging ik ook echt niet opzij) Ik vind het ook niet erg grappig het is gewoon ronduit aso maar omdat wij de omstandigheden niet precies weten kan je niet oordelen wie er gelijk heeft en wie niet... dat was mijn hele punt.
Ik zou ook niet zo blijven staan..vind het ook wel raar eigenlijk dat dat vrouwtje zo blijft staan hoor, waarschijnlijk zat zij fout en is idd gewoon stronteigenwijs Spugen en schelden is absoluut ook super verkeerd dus beiden zitten niet goed
Ik ben zelf trouwens ook wel eens midden op en verkeersheuvel blijven staan, die mag dacht ik heb een grote auto dus ze stopt wel (ik had voorrang) maar gewoon ervoor gegooid en hem achteruit laten gaan, duurde best wel lang dus op den duur gewoon mijn motor uitgedaan en "zogenaamd" mijn nagels gaan vijlen Die vent was echt megapissig, die vent allemaal gebaren maken en schelden en het enige wat ik deed was rustig gebaren dat ie naar achteren moest en wijzen naar mijn voorrangsbord... (had natuurlijk wel mijn deuren op slot en de kids niet bij haha) anders zou ik dat nooit durven of doen.
APACHE DANCE - HASAN BABA - YouTube Als we het dan wel over humor gaan hebben...Dit filmpje is wel hilarisch!! haha
die is echt hilarisch, brengt meteen een lach op je gezicht, wel ballen hoor trouwens om zo op video gezet te worden
Elke keer als ik dat filmpje zie moet ik weer lachen... Hij heeft goede moves vooral dat been over dat kind heen!! hahaha
HAHAHAHA Hasan amca, die is ook goed haha en idd dat been over dat kind heen. Die zitten ook gewoon voor zich uit te kijken en kijken niet op of om, zullen het wel gewend zijn hahahaa. Er is hier ook een deel 2 van op 1 of ander industrieterrein. Dan gaat ie ook een trappetje af haha aahg net als super mario bros. En doet ie 2 'radslagen' hahahahaha.. Type op youtube ' Hasan amca' in en dan is het bij mij in ieder geval, het 2e filmpje.
Mijn God wat een stelletje aso's! (Ik heb het natuurlijk over het eerst filmpje) Je weet natuurlijk niet wat de verkeersregels daar zijn, maar als zij zo ontzettend uit hun plaat gaan tegen mij dan zal ik ook geen vin vervoeren (tenzij ik mijn zoontje bij me heb) Heb zelf ook eens zo'n akkefietje gehad met zo'n hufter met zijn dikke bak. Dacht dat hij wel voorrang van mij zou krijgen waar hij geen voorrang had... En dus ook niet kreeg... Meneertje was niet blij kan ik je vertellen
Hahah goed zo MrsXL. Staan altijd vies en bedonderd te kijken als ze iemand ineens voorbij zien scheuren in een golfje of ford katje hahah.