Kruidvat fotos afdrukken

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 29 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ik wilde zonet een paar fotos afdrukken bij de kruidvat via mijn iphone ( deed het met de usb kabel) maar tot mijn verbazing lukte het om de een of andere reden niet om alle fotos weer te geven. Ik heb er 1077 op staan maar het apparaat liet maar tot de 955 zien. Juist de fotos die ik moest hebben kon ik dus niet afdrukken.

Is 955 het maximum wat weer gegeven kan worden of ligt het ergens anders aan?

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wellicht de kwaliteit van de foto's? Daarnaast heb ik dat ook ooit gedaan met m'n iPhone op zo'n apparaat in de winkel maar de foto's die er uit kwamen waren echt 90% bagger. Foto half afgedrukt, gedraaid waardoor er een heel stuk weg viel, wazig, etc. Terwijl bij de Hema juist wel hele goeie eruit kwamen!

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Geen idee maar je kan ze ook eerst in je computer zetten en dan via de website bestellen.

4. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Geheugenkaart ipad vol?

5. bulma

bulma Lid

3 aug 2012
    84
    2
    8
    #5 bulma, 29 jun 2013
    Laatst bewerkt: 29 jun 2013
    Ik heb juist hele slechte ervaring met kruitvat foto's
    ik schrok me dood toen ik die foto's zag ik had opeens zwarte lippen nagels en oogschaduw! kwaliteit was erg slecht! en de medewerkers zijden dat ze er niks aan konden doen.
    zoals hierboven het al vermeld is
    is hema helemaal top.

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Shoot! Als ik dat eerder had geweten :(. Heb nu 10 euro op dat kaartje staan om de fotos te printen

7. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wat ik dan zou doen, foto's uploaden naar je laptop/pc en vanuit daar op sd kaartje zetten. Scheelde bij mij ook veel, had zelfde probleem; eerst in de winkel paar geprint, zag er niet uit en toen thuis alles op sd gaan zetten en toen kwamen ze er wel goed uit.

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ben ik het niet mee eens. Ik vind de HEMA juist bagger foto's. Zo korrelig. Ik vind kruitvat juist fijn.

Maar ik weet niet wat het kan zijn sorry.

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

Vind kruidvat ook bagger. Kleuren kloppen gewoon niet!
    Ik vind AH een mooie kwaliteit hebben!

10. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Dat was het apparaat om gelijk af te drukken, die in de winkel staat?
    Mss dat de foto's die het apparaat niet kan zien op het interne geheugen staat? Het wil nog wel eens gebeuren dat het apparaat die foto's niet kan lezen en alleen de foto's op het externe kaartje kan zien. Zie je bij fototoestellen ook regelmatig.

En verder, de kwaliteit van gelijk afdrukken is altijd minder dan via de centrale. De kleurrol die erin zit, heeft in principe alleen de 'primaire kleuren' erop staan. Stuur je ze via je pc, dan worden ze via een centrale afgedrukt waar ze meer (kleur)mogelijkheden hebben, dus de kwaliteit is beter.

En als je echt de kleuren wilt hebben die je ziet op de camera of pc, dan raad ik altijd aan om de kleurcorrectie uit te zetten (vinkje bovenaan, bij optimalisatie). Is vooral van belang bij foto's die bewerkt zijn met een fotoprogramma trouwens...

11. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik vind kruidvat en hema echt belachelijk slecht.. AH hebben top kwaliteit !

12. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Kruidvat is prima hoor hier nooit problemen, net weer 85 foto's van de vakantie laten afdrukken :)

Deel Deze Pagina