mannen *met ogen rolt*

Discussion in 'De lounge' started by Sjaaak, Apr 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

Jul 6, 2006
    509
    0
    0
    Assen
    Sjonge jonge
    mijn vriendje is zondag jarig en toevallig nu aan het repeteren met zijn band in db's utrecht. nou had ik helemaal sneaky een surprise voor hem bedacht is mijn rekening bijna leeg en onze gezamelijke rekening vol,
    maar daar heeft hij het pasje van meegenomen.

dus probeerde ik met internet bankieren even wat geld te transporteren word de tancode naar zijn telefoon gestuurd

daar gaat me surprise *met ogen rolt*

probeer ik hem te bellen voor die code *mezelf helemaal voor genomen gewoon sagerijnig te reageren als ie vraagt waarvoor dat ie zich met ze eigen zaken moet bemoeien enz enz enz*

heeft ie zijn telefoon doorgeschakeld naar de mijne omdat we telefoon van de garage ivm apk verwachten en hij op cursus moest... dussss ging mijn eigen telefoon over.........

probeer ik onze vriend te bellen die daar samen met hem is om te repeteren. neemt die eikel ze telefoon niet op

nu heb ik helemaal de db's gebelt om te vragen of zij dan even mijn vriend wouden halen roept die vent D Je WIJF aan de telefoon 0_o

Paron!

Maar goed nu kan ik eindelijk mijn niet zon verassing zijnde verassing verder gaan inplannen

zucht Mannen :rolleyes:

2. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    En je hebt het allerleukste nog niet eens verteldt; wat is de verassing, hihi?!?

3. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    tsja mannen.... :(

ben ook wel erg benieuwd na de verassing :)

4. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

Jul 6, 2006
    509
    0
    0
    Assen
    ach ik heb hem voor ze verjaardag een playstation 3 gegeven en een nieuwe gitaar

hadden even een financiele meevaller dus ik kon wel eens even zo uit de bocht springen

maar ja das al 2 week geleden dus hij verwacht niets meer

nu heb ik nog een extra controller en een spel gekocht

en eeeeen heeeeleboel slingers en balonnen

5. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Hihi, leuk toch!
    Verjaardagen moet je gewoon altijd even bij stil staan toch, vind ik wel tenminste, vind het toch altijd wel bijzonder hoor weer een jaartje erbij!

Share This Page