Mijn moeder is bevriend met de moeder van Mark van Eeuwen (Jack uit GTST). Helaaaaaaas heb ik hem nog niet mogen ontmoeten......
En de broer van mijn oom (aangetrouwd, dus niet ook een oom...) is de zanger van "ik heb geen zin om op te staan...."
Mijn moeders achterneef is Mental theo, ze heeft vroeger vaak met hem gespeeld. Helaas nog nooit mogen ontmoeten, hij lijkt sprekend op mijn neef haha...
Nee geen geboren Zaanse, wel 14 jaar in Wormer gewoond. Mijn ex is een echte Wormerveerder en die zat in de klas met Roberto Jacketti
Oepsssss... Sorry Maar serieus: ik vind het wel een mooie naam! Alleen door een nare ervaring met iemand die zo heet ga je er toch anders naar kijken. Maar jij hebt dan vast de liefste Shanna op aarde gemaakt
Theo is cool, heb zo vaak lol met hem gehad op het circuit. Hij heeft een keer een flinke klapper gemaakt bij het uitkomen van de Arie Luyendijkbocht (vroeger Bosuit). Racen was niet zijn sterkste kant, muziek maken gaat hem beter af.
De nicht van mijn moeder is getrouwd met Frank van sesamstraat. Ik dronk in het weekend wel eens een biertje met de zoon van Guus Hiddink en hij heeft me uitgelegd wat buitenspel nou precies is hahaha.... Dat ik nog in Amsterdam werkte kwam ik regelmatig in contact met bn-ers. Ook televisie opnames (RTL Boulevard)...
Klaas van Kruistum presenteert onder andere Checkpoint en Bestemming Onbekend en heeft een programma op 3FM. Presentator bij de EO dus
Hij is idd cool ja, zit in de familie.. DUH hahaha. auwtsj, dat wist ik niet hihi. Muziek maken gaat hem idd goed af!
Woonde jij in de Zaanstreek dan? Want Corine Boon was mijn vroegere buurmeisje (van mijn ouderlijk huis), en Stanley Burleson danste op dezelfde dansschool waar ik zat (Tine Teeling in Wormerveer).
Haha, ben erg benieuwd wie dit dan is. Wie hier wellicht bekend is, is Emile Roemer van de SP. Die wonen in hetzelfde geboortedorp en ga weleens om met zijn dochter, maar verder niks spannend te melden geloof ik