Dan ga je naar het ziekenhuis voor een extra controle omdat je kinderen de 5e ziekte hebben opgelopen en ik daar niet immuun voor ben, wordt je toch ineens opgenomen......... Ik lag aan de CTG en zoals altijd had ik harde buiken. Ik besteed daar zelf niet te veel aandacht aan, het is mijn vierde en ik weet dus dat mijn baarmoeder wat geprikkeld kan reageren. Maar de CTG liet harde buiken zien om de 3 minuten...... En dan krijg je ineens een spuit longrijping en adalat om weeen te remmen, want wat bleek..... Ook mijn baarmoederhals was verkort. Pfff dan schrik je wel zeg!
Dank jullie wel! Eigenlijk maak ik me niet al te veel zorgen. Bij mijn eerste kreeg ik premature weeen met 30 weken, maar die voelde wel echt als weeen, deze dus niet. Dus ik denk dat het allemaal wel meevalt.
Ik lees nuchterheid bij jou! Dat scheelt wellicht want rustig blijven is nu wel nodig denk ik. Sterkte, hoop dat'ie nog even de tijd neemt voordat hij komt
jemig meid! heftig ineens zeg! maar niet TE relaxed.. elke zw-schap is anders de artsen zijn niet voor niks bezorgd. laat je maar lekker verwennen. en hopelijk blijft de kleine nog heel lang zitten. (niet dat je nu ineens moet gaan stressen maar gewoon pas op de plaats nemen )
Heerlijk nuchter klink je. Toch wel fijn dat ze er nu allert op zijn. Je kindje is echt nog te klein om te genieten van deze wereld. Hopelijk kun je ondanks gezin rust nemen.