Ik heb een vraag,ben de kamer van mijn dochter aan het opknappen en heb net het plafong gewitteld. Op een paar flinke stukken liet de onderste laag los waardoor het er echt niet uitziet.Nu had ik het idee om een lichte leuke vitrage achtige stof aan het plafond te draperen.Ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen?? Zijn er mensen met ervaring of misschien een foto??Alvast bedankt~!!!
Geen ervaring mee maar denk dat het echt lastig word aangezien er met verven al een stuk naar beneden is gekomen denk ik dat het erger word als je er iets in spijkert ofzo. Ik zou het dan eerder met een hele sterke lijm proberen. Ik denk wel dat het een flink stofnest word en erg lastig is om schoon te maken.
Ik heb geen foto´s meer maar wij hadden het in onze slaapkamer. We hadden lekkage gehad en konden de plekken niet weg krijgen met witten. Toen met stroken stof in banen aan het plafond bevestigd. Je moet wel met zijn tweeën zijn voor een mooi resultaat. We hadden de stof aan de plinten vastgemaakt met spijkers. Ik vond het een mooie tijdelijk oplossing. Met enige fantasie en creativiteit kan het heel mooi worden. Succes!
wij hebben op de kamer van onze dochter langs de bovenkant aan de zijkant, nep-groen hangen. Dit hebben we gedaan door aan de zijkanten een haakje/schroef/spijker in de muur te hangen en daaraan vast doorzichtig visdraad te hangen. Daar is de klimop slinger weer overheen gedrapeerd als het ware. Ik zou me kunnen voorstellen dat je zoiets ook kunt doen met de stof.. ?
Wij hebben het hier in de slaapkamer ook gedaan ivm met een super lelijk systeemplafond. Ik heb een ring gekocht van ijzer en toen een tunneltje in de stof genaait. De stof op de ring geregen en de ring opgehangen met visdraad. Daarna de andere kant van de stof in de muur vastgezet met bekledingsnagels (weet niet hoe die dingen heten) En een beetje crappy foto maar zo ziet het er dus uit: Bekijk bijlage 119863