Bang om zelf herkend te worden ben ik niet schrijf niet zo veel. Hier zit ook een moeder van onze school. Weet niet welke moeder, maar herken dingen die ze over school heeft geschreven.
Ik ben een aantal mensen tegengekomen hier die ik in het echte leven ook ken. Verder maakt het mij niet zoveel uit of iemand mij herkend, aangezien ik geen grote geheimen hier deel.
Waaronder mij Ik heb hier weleens iemand herkent. Geen idee of ik gespot ben, maar dat zou me ook niks uitmaken.
Ik ben wel herkent en heb ook mensen herkent. Alleen volg ik hen eigenlijk nooit. Ik gun ze hun privacy. Al kan je natuurlijk altijd toevallig iets tegen komen. Herkende ooit de vrouw van een collega aan de hand van een verhaal wat ze postte over een gebeurtenis op het werk. Las daarin dat zij best voorgelogen was door haar man over die gebeurtenis. Vond het best erg, maar was niet aan mij om haar dat te vertellen. Doordat ik herkent ben deel ik overigens bepaalde dingen niet. Wat ik jammer vindt, want soms wil je wel wat advies en onafhankelijke meningen. Maar ja so be it.
Het liefst word ik niet herkend. Daarom plaats ik zelf zo min mogelijk persoonlijke dingen. Mocht ik toch wel herkend worden is dat ook geen ramp, dan mag die persoon mij pben . Er is één persoon hier die mijn naam ed weet omdat ze mij ooit wat had verzonden via de post. Maar we kennen elkaar verder niet oid.