Ben je ook een kreng als het nodig is.

Discussie in 'De lounge' gestart door pnirmal, 12 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Net topic over scheiden.

Mijn zoon stond in het paspoort van zijn vader. Maar die kreng als ik ben heb hem zo uit het paspoort gescheurd. Van kind gaat nergens heen tot hij oud genoeg is om zelf wat te beslissen.

Ben dan wel blij dat ik impulsief bent je leest van die verhalen kind mee naar het buitenland denk dat voorkomen we wel even.

Maar is wel een kreng streek toch haha. Is al 11 jaar geleden maar als het er op aan komt ben ook ik een kreng.

Wie volgt.;)

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik ben ook vaak zat een kreng als het niet nodig is. :D

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Haha ik ook hoor haha maar soms ben ik een super kreng.

4. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Ik ben sowieso een kreng haha.

Nee grapje, ik heb mijn momenten, vooral op het kantoor. Word nogal eens niet serieus genomen dus om ze met beide benen op de grond te zetten stribbel ik wel eens flink tegen.

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Jee dit is echt wel heel erg ja. Heb je een reden dan om te denken dat je kind ontvoert wordt? Omdat je zegt 'kreng als het nodig is'? Want welke doorsnee vader doet dit nou.

Nee, ben geen kreng. Of laten we zeggen, ik haal geen smerige streken uit. Ik behoud mijn gezonde verstand. Maar als het gaat om mijn kinderen beschermen zal ik waarschijnlijk wel een kenau worden ;)

6. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Yep kan knap b*tcherig zijn :D

Uhhhh voorbeeldje;
    Ik heb geen contact met mijn vader al jaren niet meer tot hij me een tijd terug aansprak via het wonderbaarlijke Facebook met een knap onnozele opmerking.. Waarop ik antwoordde dat ik liever had dat hij weer in zijn fles drank kroop zoals gewoonlijk en mij daarbuiten liet!
    Waarop meneer in zijn slachtofferrol ging zitten en zei dat hij wel wist dat ik geen contact met hem wilde! Waarop ik antwoordde; nee zelfs als je doodgaat hoef ik dat niet te weten :)

Klinkt bikkelhard trouwens als ik dat zo teruglees, maar trust me het is niet voor niks ;)

7. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Nee, ik houdt niet van krengen.
    Denken meer aan zichzelf dan aan de rest van de wereld

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Is al 11 jaar geleden hoor haha. maar als je op het punt van scheiden staat moet je soms verder denken geen ene vader doet dat tot dat het gebeurt en dan ben je je kind kwijt.;) En ik had zo iets van ik kan het beter voor komen dan ( genezen). ;) Vader is Surinamer dus de kans op dit soort dingen zijn gewoon groter dan als je met een doorsnee Nederlander bent!!;)

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Nee, ik ben geen kreng. Er moeten al heel rare dingen gebeuren voordat ik mij als een kreng ga gedragen, ik probeer het altijd eerst op een beschaafde manier te regelen.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet

Ik kan mij dan ook mateloos ergeren aan al die b*tcherige reacties van mensen soms (met name vrouwen), is dat nu nodig denk ik dan.

Ook als er iets dringend is hoef je niet perse een kreng te zijn om het te regelen.
    Begrijp mij niet verkeerd, voor mijn kinderen doe ik alles, maar het liefst wel op een vriendelijke manier.
    De actie van het paspoort vind ik persoonlijk dus erg vreemd. Ik zou dan nog eerder vragen of hij niet gewoon een nieuw paspoort wil aanvragen omdat je het een eng idee vindt.

10. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Dat heb ik ook trouwens.. Er moet heel wat gebeuren voordat ik me als een kreng gedraag, maar dan is het ook niet prettig.. Vind er trouwens na de tijd niks aan als ik me zo heb gedragen, maar weet dan wel dat het ''moest''.

11. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Idem dito! Rechtvaardig? Ja. Kreng? Nee. Zo vind ik mijn oudste zus een kreng, maar kan hier prima mee omgaan…….moet er niet aan denken zo door het leven te gaan:(

12. Imensa

Imensa Niet meer actief

Volgens vele ben ik een kreng... Ik noem mezelf recht door zee en eerlijk (tot op zekere hoogte)...

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Haha, zo'n zus(je) heb ik ook. Vreselijk lijkt mij dat, maar ik heb wel het idee dat het bij haar voortkomt uit onzekerheid.

14. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Nou wat je hiervoor geschreven hebt vind ik echt schaamteloos. Wat er ook gebeurt is maar dit kan echt niet.

Je vader blijft je vader en de opmerking dat als tie dood is dat je er nog niks van wil weten vind ik ver buiten iedere grens gaan.:(

15. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Recht door zee en eerlijk is niet altijd nodig. Daar kun je vele mensen veel pijn mee doen.
    1441385_668828213151714_787421722_n.jpg

16. Lieverd2012

Lieverd2012 Niet meer actief

Ik ben geen kreng, in tegendeel, ik trek me alles aan en mensen lopen soms iets te makkelijk over me heen zonder dat ik daar iets van zeg.

Maar kom niet aan mijn kind, dan kan ik echt geen garanties geven... :D

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Jij weet toch helemaal niet wat er allemaal in het verleden is gebeurd? Misschien is haar vader al wel lang alle grenzen over gegaan. Al zou ik het persoonlijk denk ik ook anders hebben gezegd, maar daarover kun je pas oordelen als je in haar schoenen staat.

18. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Vind ik niet. Je kunt ook normaal aangeven dat je geen contact meer wil.
    Zo'n uitspraak maakt je niet veel minder slecht dan de ander in mijn ogen.

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Dat ben ik dan wel weer helemaal met je eens. Mijn zusje vindt het bijvoorbeeld nodig in het kader van eerlijkheid alle dingen maar uit te roepen (voorbeeld: wat ben je dik geworden, wat zit je haar lelijk, jij bent dom etc etc).

Ik ben helemaal voor eerlijkheid, maar soms bestaat er ook zoiets als te eerlijk en dan ook nog de manier waarop je het brengt.

20. mumija

mumija Niet meer actief

Nou ik heb ook een vader aan drank, en ik heb hem al 12 jaar niet gezien of gesproken. De fles altijd belangrijker dan zijn kinderen.
    Alcohollisten zijn heel onredelijk hoor.
    Nee, als die van mij de pijp uit gaat, zal me dat echt niet boeien sorry. Het is gewoon heel heftig als je dat als kind mee moet maken.
    Had ie er maar wat vaker aan gedacht, dat ie vader was.

OT: Ik ben niet zo'n kreng denk ik. Misschien zou ik het vaker wel moeten zijn. Ik ben wel ongeduldig, maar ik denk niet onredelijk.

Deel Deze Pagina