Ik ben geen kreng, zou willen dat ik soms wat beter van me af kon bijten. Tijdens mijn werk (onderwijs) moet ik me soms wel voordoen als kreng , maar diep van binnen ben ik dan alsnog een softie.
Ik ben niet zo snel krengerig. Meestal hou ik me in maar soms niet... zeker niet als ik weet dat ik in mn recht sta.. Zit nu midden in zo'n situatie en ben echt al aan t bedenken hoe ik het beste wraak kan nemen...
Ja ik kan een kreng eerste klas zijn. Mijn baas loopt weg als ik boos ben en de man die ik vanmiddag aan de telefoon had, vergeet dat voorlopig ook niet meer. Maar goed, hij begon te schelden met dom mokkel, nadat hij zijn zin niet kon krijgen dus wat dat betreft was het wel zijn eigen schuld. Ik word helemaal niet snel boos, maar als het zover komt is het zeker wel terecht.
Zeker niet! Ik ken je niet persoonlijk, maar volgens mij ben jij in het echt ook ontzettend lief en sta je voor iedereen klaar. Die indruk krijg ik in ieder geval wel op ZP en facebook!
Ik kan ook een ontzettend kreng zijn. En het mooie is niemand verwacht dat van mij. Want best veel mensen vinden dat ik altijd zo liefjes ben. Maar ja die kant heb ik niet alleen
Okee, dat kan. En wat nou als iemand de hele dag door denkt: "Tjonge wat een dom verhaal. Wat een beperkt wereldbeeld. Wat een infantiel gezwets." moet die persoon zich dan constant uitspreken en mensen van zich af drijven? Of deugt die persoon dan sowieso niet en zou hij/zij überhaupt niet met mensen om moeten gaan? Mijn gedachtegang is constant negatief. Ik kan niet goed inschatten welke gedachte voortkomt uit mijn depressie en welke voortkomt uit mijn persoonlijkheid. Het enige dat ik weet is dat ik wel mensen in mijn buurt wil. Liever dom gezwets dan geen geluid. En vandaar dat ik een filter gebruik waar bijna niets doorheen komt. Gewoon lachen, gewoon meepraten. Ik denk dat ik geen sociaal leven zou hebben als ik "eerlijk/oprecht" was. Er worden zo makkelijk uitspraken gedaan over wat "goed" en "fout" gedrag is. Ik begrijp niet hoe je tot zo'n conclusie komt. Hoe doe je dat?? Ik twijfel altijd aan wat goed en fout is en word er bijna krankzinnig van.
Oeps herkenbaar. Kan dagen weken maanden JAREN na denken over actie.s van mijn zelf. Hoe te reageren wanneer te reageren en waarom reageerde ik nu zo als ik dat deed. Het perfect willen doen en zeggen. Maar dat is niet mogelijk. ( gelukkig zit ik al een tijdje in een stijgende lijn wat betreft mijn depressie.s en kan ik het steeds wat beter los laten maar daar zijn heeeeeeeeeeeeeeel wat pieker sessie.s aanvooraf gegaan. Het enige wat mij helpt die tip kreeg ik dit jaar van de psychiater. DAT ik niet zo STRENG voor me zelf moet zijn. En dat vertel ik mij zelf ook wat vaker en ben ik wat losser aan het worden was altijd al een flap uit maar mijn werkelijke gedachten die krijgt bijna niemand te zien. Of dat nu een voordeel is of niet. In gedachten heb ik er al heel wat( afgemaakt van kwaadheid) maar redeneren en redeneren en weer verder gaan met de dag die komt...
Nee, ik vind het niet nodig en ik vind het onbeschoft. Gelukkig verkeer ik ook niet in kringen waar dat nodig is.
niet om door te drammen maar al ben je de prinses op het witte paard die kunnen zelfs als kreng reageren....
Tja ik zie mijn vader als verwekker en niet als vader. Heb hem ook al bijna 13 jaar niet gezien of gesproken. Als hij dood zou gaan zou het mij inderdaad niks doen. Gemeen kan lullig Ja kan maar wel de waarheid en daar heeft hij het zelf naar gemaakt.
daarin verschillen we van mening. Als ik je een middag bij mijn zwager in de buurt laat, verander je wel van mening. Maar goed, misschien is dat ook wel omdat de reden van deze ruzie om onze oudste zoon gaat. Negeren zal niet gaan, hij blijft helaas een deel uitmaken van onze familie, dus met verjaardagen ontkom ik er niet aan. Maar niemand hoeft van mij te verwachten dat ik normaal met hem omga. Wat mij betreft raakt hij alles kwijt en dondert hij vanavond nog neer. Hij heeft het er zelf naar gemaakt en ik weet zeker dat er een hoop mensen zijn die er net zo over denken als ik. Als hij zijn mond had gehouden tegen onze zoon, was er niks aan de hand geweest. En hoewel ik hem nooit bijzonder heb gemogen, kon ik hem prima gedragen en was het oprecht gezellig met de hele familie bij elkaar.
Nee. Ik zou het soms wel willen, maar ben een mega-softie. Nu laat ik ook niet over me lopen, maar krijg dingen vaak juist voor elkaar vanwege mijn 'charmes en aardigheid'. Daar ben ik eigenlijk best wel trots op. Je hoeft niet altijd een bitch te zijn om het te maken in het leven...
Gitta is niet de prinses op t witte paard. Kan toch dat zij niet zo is Ik kan als een kreng overkomen maar ben geen kreng.
Ik denk dat ikzou liegenals ik zou zeggen dat ik geen kreng ben maar i, kan het wel lieflijk brengen waardoor de ontvanger van de boodschap zijn eigen vaak voor l*l zet.Vnl op t werk en in prive eigenlijk enkel naar mijn partner toe
Ik denk wel dat die persoon deugd maar wel moet kijken wat degene dan wel zou willen in/uit een gesprek. ik persoonlijk vind het wel belangrijk dat iemand eerlijk/oprecht is en ja als je dan mijn verhaal niet zo boeiend vind zou ik het ook prettig vinden als je dat tegen mij zou zeggen. Ik snap dat mijn verhaal namelijk niet voor iedereen even boeiend is als voor een ander. ik denk dat de "gedragsregels" bepaald worden door de mensen om je heen en wat jijzelf acseptabel vind. Hier in huis zijn wij niet zo moeilijk dus wordt er minder waarde gehecht aan het "goede/foute". Andere mensen vinden dat aso/lui/niet meegaand enz. Het gaat er om dat wij, mijn gezin, in dit huis leven en niet de rest van de wereld. Wie bepaald dat iets goed of fout is?
Oh ja ik ben een enorme flapuit en heel impulsief. Kan soms flink bits reageren als t me niet zint.... Later denk k dan, hmmmm brabbel had ook anders gekund.
Ondoordacht, impulsief, flapuit, onbezonnen en eerlijk. Ik kan héél soms een kreng zijn maar niet om bewust mensen te kwetsen. Ik kan wel soms hard uit de hoek komen. Harde humor en niet tactisch met sommige uitspraken. Maar daar heb ik achteraf al snel spijt van.
Ja ik zal ook even tegen mijn man zeggen dat ' zijn vader tóch zijn vader is'. Hij zal me keihard uitlachen denk ik. Die laml*l liet hem toen hij 6 jaar was in de steek, en als hij dood voor hem neer valt dan stapt hij er zonder aarzelen over heen. Maar misschien is mijn man wel een kreng
"Ben je ook een kreng als het nodig is?" Uhmm.... Ja natuurlijk! Het zit niet echt in mijn karakter, laat eerder over mezelf heen lopen, maar wanneer het echt nodig is..... Nou dan komt de bitch wel boven drijven hoor