Ben je ook een kreng als het nodig is.

Discussie in 'De lounge' gestart door pnirmal, 12 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ligt eraan wie je het vraagt ;) Naar mijn man kan ik af en toe best een kreng zijn (zeker nu dan) Naar mijn collega's , vrienden, familie en kennissen over het algemeen niet. Natuurlijk "denk" ik wel vaak iets maar in de laatste context overweeg ik zoveel mogelijk de impact van mijn woorden en daden en zal ik proberen iets zo respectvol mogelijk te brengen en niet krengig over te komen.

Maar Ts opent ook met: als het nodig is. En dan zeker. Volgens mij schuilt er in iedereen ergens wel een kreng(etje);)

2. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Afentoe...
    Zeker naar de mensen toe van wie ik heel veel hou, eigenlijk zou het omgekeerd moeten zijn.
    Maar bij hun kan ik mezelf zijn, en afentoe komt dan mijn "bitchiekant" om de hoek kijken.

3. MomQ 2 be

MomQ 2 be Bekend lid

28 jan 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben gewoon eerlijk, soms op een aardige en nette manier en soms op een krengerige manier, hangt van de situatie af en/of hoe ik zelf aangesproken wordt.

Sommige dames doen hier alsof het een crime is om af en toe eens 'de kreng' te zijn... onterecht.. veroordeel een ander toch niet zo , omdat jij anders bent en denkt ;)

4. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

14 aug 2006
    594
    0
    16
    Nee, ik ben geen kreng. Maar puntje bij paaltje kan ik best krengerig zijn. Meestal krijg ik daar later ook nog eens spijt van. Dit laatste bevalt mij ook niet :)

5. misa

misa Niet meer actief

Ja, ik kan ook echt wel een kreng zijn. Je moet me niet in een hoekje drukken en tegen onrecht kan ik al helemaal niet.

Soms heb ik ook wel opmerkingen die ik beter niet had kunnen zeggen hoor.... :) Ik doe steeds meer mijn best die voor me te houden. :D

6. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Ik was vanmiddag in een museum met mijn kinderen. Voor het hele museum was 1 klein liftje. Bij elke ingang van die lift stond dat die bestemd was voor mensen die niet goed ter been waren, mensen in een rolstoel of kinderwagen.
    Gingen er dus hele gezinnen in dat liftje omdat ze geen zin hadden om de trap te nemen....
    Stond ik elke keer zo'n 10 min te wachten op dat ding omdat ik moeilijk mijn buggy de trap op kon gaan zeulen. Mijn oudste 3 stuurde ik elke keer met de trap omdat ik niet vond dat het nodig was dat zij in die lift zouden gaan. Mijn 4e hield ik bij me omdat ik die niet aan mijn oudsten toe vertrouw.
    Bij de zoveelste familie die de lift in dook heb ik toch wel even mijn mond open gedaan.
    Of ze het bordje niet konden lezen??
    GRRRRRR

7. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

14 aug 2006
    594
    0
    16

Ergggg herkenbaar haha

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

kreng niet denk ik, althans niet wat ik onder kreng versta.
    Ik kan soms wel heel hard zijn.

9. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Ik ben zeer zeker een kreng als het nodig is.

Vandaag ook, de vriendin van mijn neef heeft onlangs een kindje gekregen. Had op facebook gezet dat ze het jammer vond dat zo weinig van haar vrienden langs waren gekomen.. zegt haar vader "ja meid dat heb je zelf gedaan"

Ik vond het absoluut belachelijk dat een vader zo publiekelijk zijn dochter te schande zet. Dat doe je niet, en zeg je niet.

Fouten maak je als kind, maar je ouder hoort je niet in de grond te stampen waar iedereen het kan lezen.

Ik moet ook ontzettend vaak mijn mening slikken. Een vriendin van mij die ik ken laat altijd haar balkon deur van het appartement open staan terwijl ze katten heeft. Er is al een kat een keer afgesprongen, ze vertelde een paar maanden geleden dat het nu de tweede keer was overkomen, en dat ze maar de nek hadden omgedraaid want waarschijnlijk kon de dierenarts toch niks doen.

Ik wil ze dan het liefst slaan.

Nee, ik ben een absolute kreng. In mijn ogen vaak gerechtvaardigd, maar ik kan echt een bitch zijn.

Deel Deze Pagina