Goedemorgen dames! Paar maanden geleden een heerlijke zoete rose gedronken bij een vriendin van me maar ze weet niet meer welk merk het was. Weten jullie nog een lekkere zoete rose? Dan blijf ik wel net zo lang proeven tot ik een goede heb haha en neeeee niet allemaal in 1 keer Dank u dames!
bij de lidl hebben ze een super lekker rose wijntje 2.99 en n liter fles oo weet even niet hoe hij heet maar ga straks er heen zal ik eens gelijk kijken die is echt super lekker en heerlijk zoet
Oh! dan moet ik toch maar goed m'n ogen open doen bij de lidl haha Ik hoor het straks dan van je dank je wel alvast!
graag gedaan ja die is echt lekker moet zo eerst mn moeder helpen daarna ga ik er gelijk heen dan laat ik het je vanmiddag gelijk weten lidl heeft echt super lekker dingen maar het is soms echt ff zoeken hihi
Bij Aldi hebben ze Hugo geloof ik, ongeveer hetzelfde als canei. Zelf vinden mijn vriendinnen (en ik ) rose de fruites lekker. Kun je bij jumbo, plus en emte halen. Waarschijnlijk ook wel bij andere maar bij ah hebben ze 'm niet. De fles Staat helemaal onderin de schappen. Succes met proeven haha.