geen ovulatie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Mar 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

hoi dames!

sinds afgelopen maandg ben ik begonnen met de ovutesten te testen en vanaf die dag werden de streepjes steeds donkerder, aangezien dat ook moest ivm mijn aankomende eisprong.. ;)
    nou heb ik gister en vandaag knetter negatief getest!? :cry:
    geen licht streepje, helemaal niks.
    en normaal gesproken vloeide de test egaal door als hij nat werd, en nu ineens met honrizontale streepjes erin... :rolleyes:
    ik snap er niks van... ik heb waarschijnlijk wel blaasonsteking, maar heb wel netjes de tijd afgewacht en me er netjes aangehouden enzo.

heb ik nou wel of geen eitje?
    of heeft mijn blaasontsteking nu ook een invloed op de testuitslag?

hopelijk kan iemand mij helpen! ;)

xxx Swiggy

2. Naima

Naima Lid

Oct 10, 2006
    59
    0
    0
    Hoi, ik heb geen ervaring met die testen, maar als hij ineens anders 'uitvloeit' heb je misschien te weinig urine gebruikt? Of je hebt je ei al gehad?
    Sorry, ik heb er weinig verstand van...

3. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    kan ook nog zo zijn dat je test maar dat je 2e streepje NET niet zo donker wordt als de controle omdat je je piek gemist hebt, en de lh weer aan het zakken is, vooral omdat ze zegt dat ze nu weer mega negatief zijn...

succes

4. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

Oct 11, 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Misschien dat die blaasontsteking wel wat invloed heeft. Je hebt dan meer witte bloedlichaampjes en die zouden het effect kunnen beïnvloeden. Ik denk dat je je ei al wel hebt gehad. Ik gebruik de ovutest al een behoorlijk aantal maanden en meestal is het bij mij ook geen hele vette dikke streep maar een redelijk donkere en dat is dan mijn eidag al zeg maar. Dus waarschijnlijk is ie al geweest en de dag erna kan het streepje al helemaal weg zijn, dat heb ik ook heel vaak.
    Ik ben er nu wel achter dat je al moet gaan klussen voordat het streepje echt duidelijk en dikker is. Bij een vage maar wel zichtbare 2e streep is het al gunstig om te klussen.
    Mijn ei is ook altijd heeel snel voorbij, echt heel maf om achter te komen door die tests want voelen doe ik helemaal niks!

Succes met alles!

Share This Page