hoi iedereen na lang wikke en wegen ga ik het toch maar vragen. ik ben sinds 18 febr gestopt met de pil om zwanger te worden en 21/22 febr ongesteld geworden tot 26 febr nu heb ik vanaf 1 maart behoorlijke steken in me onderbuik vooral links. 2 maart had een hele dikke doorzichtige slijm draad met een beetje bruin erbij in 3 maart ovulatietest gedaan omdat ik dacht dat het misschien een eisprong kon zijn maar die was negative. zelf dacht ik dat ik rond dag 14 de eisprong zou hebben als me cyclus normaal verloopt. heb dus 5 en 6 maart geklust op de hoop dat.. maar de ovulatietest geeft nog steeds negative aan. zou nu me eisprong al geweest zijn of gaat hij nog komen. ik weet dat het ook een reactie kan zijn door het onpillen maar ik was toch heel benieuwd na jully reactie. de pijn in me onderbuik is er nog steeds. me slijm is nu gewoon witjes. ik hoop dat het geen raar verhaal is gr patricia
Is moeilijk, ik hoopte dat ik wist wat het was. Deze maand was ook een beetje raar voor mij of de vorige dan. Alleen ik ben sinds een anderhalf jaar gestopt met de prikpil. En ik wenste dat ik dat eigenlijk niet had gedaan de prikpil dan heh... Voordat ik mijn NOD had ik ook doorzichtige slijmverlies, maar dat was na mijn ovulatie. Dus ik zou het zozeer niet weten. Ik hoop dat iemand het weet..... Liefs, Chane
ik denk dat het door het ontpillen komt eerlijk gezegd... ik had ook veel rare kwaaltjes en veel buikpijn in het begin ! sterkte meis ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt... xxxxrissie
dat doorzichtige slijm krijg je meestal 3 dagen voor je ovulatie. doortesten tot je een positieve ovulatie hebt. ik dacht zelf bij mij ook dat het dag 14 zou zijn, bleek het dag 21 te zijn
Misschien een idee om de eerste maand na het stoppen met de pil gewoon even af te wachten zodat je weet hoe lang je cyclus duurt. Als je geen idee hebt van je natuurlijke cyclus dan kun je wel van die dure testen er tegen aan gooien alleen vraag ik mij af of dat niet zonde is. Ik ben in december gestopt. Omdat ik wist ( van een vorige keer stoppen) dat ik altijd een mooie cyclus had van 28 dagen, heb ik deeerste maand af gewacht en dat bleek toen 29 te zijn. Januari was de eerste ronde voor mij omdat ik nu een inzicht had in mijn cyclus. Maar dat is hoe ik het gedaan heb en niet hoe ik vind hoe iedereen het moet doen. Het is misschien een idee, zodat je wat zekerheid krijgt
hoi nieuwbegin ik kan niet anders dan je gelijk geven. ik had me zelf al voorgenomen om het is iets rustiger aan te doen inderdaad gewoon is w8 hoe me cyclus gaat en dan zien we wel weer verder. maar ik was zo blij dat ik mocht stoppen met de pil en dat we er voor gingen dat ik een beetje erg aan het doorslaan was. bedankt voor je reactie liefs patricia
Het is ook moeilijk, als je eenmaal de wens hebt en dan ook mag dan wordt het vanzelf iets waar je erg snel in door kan draven, dit heb ik ook al gemerkt... Het is ook een beetje of je lichaam je dan ineens mee sleurt Heel veel succes met klussen ik hoop voor jou ( en voor iedereen hier) dat het snel raak mag zijn...