Ben je op het forum anders dan in het echt?

Discussion in 'De lounge' started by DarkAngel25, Nov 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knap

knap Niet meer actief

Ben wat verlegen. Maar ben in het echt adrem. Mensen zien een sterke vrouw. Maar dat is mijn beschermhouding. Wat dat betreft ben ik hier 75 pr het zelfde. In groot gezelschap verdrink ik. te lawaaiig. En voel ik mij slechter op mijn gemak. Wil wel gezien worden zonder dat iemand mij ziet. Toch verlegen..

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Ik ben redelijk hetzelfde. Alleen in het echt dan geef ik sneller mijn mening en meer recht voor z'n raap. Ik geef wel mijn mening maar 1x is voldoende en ik zal dan ook niet doordrammen.
    In 'reltopics' reageer ik vrijwel nooit en topics over financien reageer ik ook niet.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Redelijk hetzelfde...soms wijzig ik hier nog wel eens een berichtje of haal het weg maar dat gaat in het echt helaas niet.

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hetzelfde. Dus de mensen die mij hier geen hol aan vinden, vinden dat ook in real life niet :D.
    Verder kom ik (ook in het echtje) soms wat harder over als dat ik ben. Eigenlijk ben ik stiekem een halfzacht gekookt eitje. Wil graag door iedereen aardig gevonden worden en als iemand mij niet zo lief vind, dan kan ik heel lang afvragen waarom. Daarom trok ik mij zoveel aan van het gezeur met mijn schoonmoeder. Al heb ik die hoop opgegeven.

Oja en ik ben misschien iets minder grofjes hier. Eigenlijk om de reden die Aszz geeft in het begin. Mensen in mijn omgeving snappen mijn humor.

5. maria04

maria04 Niet meer actief

Nee niet heel anders

6. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Ik ben altijd en overal mezelf. Soms wordt dat op prijs gesteld, soms niet ;):D

7. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Ik vermoed dat dingen die ik op internet zeg wat agressiever overkomen terwijl het irl dan grappig of lief bedoeld is.

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik ben helemaal mezelf.
    Het enige verschil is dat ik in het "echt" altijd de stille ben, goed weet wat ik wil zeggen maar vaak mn mond hou of niet aan mijn woorden uitkom.

Typen is gemakkelijker dan praten irl maar eigenlijk ben ik hier dus "meer" mezelf dan in het echte leven want door het typen durf ik me wel in een gesprekje te vormen.
    Hoewel ik denk dat ik hier ook meer op de achtergrond blijf zoals in het echte leven, ik val denk ik niet zo op ;)

9. dochters

dochters Fanatiek lid

Jul 11, 2013
    4,894
    15
    38
    Female
    Hier op het forum kun je anoniem zijn en zien anderen je niet. Maar in het echt ben ik eigenlijk heel onzeker en durf dan ook niet veel van mezelf te laten zien en kruip ik in mijn schulp.

10. Chaii

Chaii Niet meer actief

Het enige wat trouwens niet hetzelfde is, is mijn behoefte aan sociaal contact. Die is echt 0,0 in het echt. ;)

11. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Nee denk niet dat ik in het echt heel anders ben dan hier. Vroeger was een klein verlegen meisje wat nooit wat durfde te zeggen.. nu zeg ik het gewoon als iets mij niet aan staat, zo ook op dit forum :)

Kan mij wel beetje vinden in het verhaal van Knap, in een groep met mensen zoals een verjaardag kruip ik het liefst in een hoekje om mee te kunnen luisteren, vind het maar niks om dan aan het woord te zijn :p

12. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

Jan 13, 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee! :) echt niet.

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik ben wel aardig hetzelfde. Val IRL mensen ook altijd lastig met allerlei adviezen ;)
    Ik durf altijd wel vrij goed te zeggen wat ik ergens van vind. Daar heeft mijn werk goed bij geholpen, moet ik wel zeggen: als hulpverlener kun je er niet omheen om mensen feedback te geven en als je dan door de jaren heen steeds beter leert hoe je dat goed doet, lukt dat prive ook gewoon fijn :) (Ook al vlieg ik ook wel eens uit de bocht, als iets me emotioneel erg raakt).

14. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Hetzelfde!! :)

15. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hetzelfde,al ben ik IRL wel wat meer open denk ik.

16. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    1,576
    209
    63
    Limburg
    Darkangel net als jij ben ik verlegen maar op dit forum durf ik meer te zeggen. Merk wel, ook op Facebook, dat mijn geschreven reacties soms botter over komen dan bedoeld. Daar moet ik wel echt op letten!

17. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Meer open, durf hier ook m'n bek open te trekken. Dat gebeurt irl alleen bij heeeele naaste familie.. :)

18. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Ik ben in het echt ook heel anders,

Ik ben hier iemand die der mening geeft, mijn visie op dingen,
    In het echt daar in tegen is dat heel moeilijk, schuif mezelf aan de kant voor anderen, ik ben onzeker en doordat ik dat wil verbergen lijk ik vrij nors denk ik,

19. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

Jan 30, 2013
    2,026
    66
    48
    Female
    Sprookjesbos
    Totaal anders, maar toch ook weer precies hetzelfde... Ben erg stil tot ik een plekje vind waar ik wat meer los durf te laten
    En hier zeg ik soms dingen die ik rl niet loslaat, maar andersom ook natuurlijk ;)

20. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    Ben bijna hetzelfde. Denk dat ik hier iets rustiger ben dan irl. Waarom weet ik niet. Mis omdat ik de mensen niet persoonlijk ken en het dus lullig vind om dan mijn grote scheur open te trekken en te zeggen wat ik denk van iemand. Wat ik irl wel altijd doe als iets mij niet bevalt.

Share This Page