Ben wat verlegen. Maar ben in het echt adrem. Mensen zien een sterke vrouw. Maar dat is mijn beschermhouding. Wat dat betreft ben ik hier 75 pr het zelfde. In groot gezelschap verdrink ik. te lawaaiig. En voel ik mij slechter op mijn gemak. Wil wel gezien worden zonder dat iemand mij ziet. Toch verlegen..
Ik ben redelijk hetzelfde. Alleen in het echt dan geef ik sneller mijn mening en meer recht voor z'n raap. Ik geef wel mijn mening maar 1x is voldoende en ik zal dan ook niet doordrammen. In 'reltopics' reageer ik vrijwel nooit en topics over financien reageer ik ook niet.
Redelijk hetzelfde...soms wijzig ik hier nog wel eens een berichtje of haal het weg maar dat gaat in het echt helaas niet.
Hetzelfde. Dus de mensen die mij hier geen hol aan vinden, vinden dat ook in real life niet . Verder kom ik (ook in het echtje) soms wat harder over als dat ik ben. Eigenlijk ben ik stiekem een halfzacht gekookt eitje. Wil graag door iedereen aardig gevonden worden en als iemand mij niet zo lief vind, dan kan ik heel lang afvragen waarom. Daarom trok ik mij zoveel aan van het gezeur met mijn schoonmoeder. Al heb ik die hoop opgegeven. Oja en ik ben misschien iets minder grofjes hier. Eigenlijk om de reden die Aszz geeft in het begin. Mensen in mijn omgeving snappen mijn humor.
Ik vermoed dat dingen die ik op internet zeg wat agressiever overkomen terwijl het irl dan grappig of lief bedoeld is.
Ik ben helemaal mezelf. Het enige verschil is dat ik in het "echt" altijd de stille ben, goed weet wat ik wil zeggen maar vaak mn mond hou of niet aan mijn woorden uitkom. Typen is gemakkelijker dan praten irl maar eigenlijk ben ik hier dus "meer" mezelf dan in het echte leven want door het typen durf ik me wel in een gesprekje te vormen. Hoewel ik denk dat ik hier ook meer op de achtergrond blijf zoals in het echte leven, ik val denk ik niet zo op
Hier op het forum kun je anoniem zijn en zien anderen je niet. Maar in het echt ben ik eigenlijk heel onzeker en durf dan ook niet veel van mezelf te laten zien en kruip ik in mijn schulp.
Het enige wat trouwens niet hetzelfde is, is mijn behoefte aan sociaal contact. Die is echt 0,0 in het echt.
Nee denk niet dat ik in het echt heel anders ben dan hier. Vroeger was een klein verlegen meisje wat nooit wat durfde te zeggen.. nu zeg ik het gewoon als iets mij niet aan staat, zo ook op dit forum Kan mij wel beetje vinden in het verhaal van Knap, in een groep met mensen zoals een verjaardag kruip ik het liefst in een hoekje om mee te kunnen luisteren, vind het maar niks om dan aan het woord te zijn
Ik ben wel aardig hetzelfde. Val IRL mensen ook altijd lastig met allerlei adviezen Ik durf altijd wel vrij goed te zeggen wat ik ergens van vind. Daar heeft mijn werk goed bij geholpen, moet ik wel zeggen: als hulpverlener kun je er niet omheen om mensen feedback te geven en als je dan door de jaren heen steeds beter leert hoe je dat goed doet, lukt dat prive ook gewoon fijn (Ook al vlieg ik ook wel eens uit de bocht, als iets me emotioneel erg raakt).
Darkangel net als jij ben ik verlegen maar op dit forum durf ik meer te zeggen. Merk wel, ook op Facebook, dat mijn geschreven reacties soms botter over komen dan bedoeld. Daar moet ik wel echt op letten!
Meer open, durf hier ook m'n bek open te trekken. Dat gebeurt irl alleen bij heeeele naaste familie..
Ik ben in het echt ook heel anders, Ik ben hier iemand die der mening geeft, mijn visie op dingen, In het echt daar in tegen is dat heel moeilijk, schuif mezelf aan de kant voor anderen, ik ben onzeker en doordat ik dat wil verbergen lijk ik vrij nors denk ik,
Totaal anders, maar toch ook weer precies hetzelfde... Ben erg stil tot ik een plekje vind waar ik wat meer los durf te laten En hier zeg ik soms dingen die ik rl niet loslaat, maar andersom ook natuurlijk
Ben bijna hetzelfde. Denk dat ik hier iets rustiger ben dan irl. Waarom weet ik niet. Mis omdat ik de mensen niet persoonlijk ken en het dus lullig vind om dan mijn grote scheur open te trekken en te zeggen wat ik denk van iemand. Wat ik irl wel altijd doe als iets mij niet bevalt.