heel toevallig wel, vrijdag is wel mijn werkdag en ons kdv is gewoon open, maar ik heb maandag en dinsdag een halve dag extra gewerkt, dus mocht dat vandaag compenseren. Ik heb dus op anders gestemd.
Klopt, dat was voorgaande jaren ook zo. Er zijn een aantal dagen in het jaar die volgens de cao als vrije dag voor de mewerkers gelden en bij hen is dat dus Goede Vrijdag. Het wordt altijd in december doorgegeven op welke dagen ze gesloten zijn dus ik wist het ver vantevoren.
Wij zijn vrij. Ik werk op een notariskantoor en aangezien er geen geldverkeer mogelijk is, is dat voor ons niet handig met voornamelijk woningoverdrachten. Dus vandaar, kantoor gesloten.
Nee hoor gewoon aan het werk. Nou ja bijna. 10.00 beginnen. Morgen drukke dag vanwege pasen in de bakkerij dus ja. En werken en extra druk. Maar ik wil wel vrij zijn.
Hiervoor werkte ik bij een groot bedrijf (geen overheid) en bij ons was de Goede Vrijdag lekker een feestdag. Op mijn huidige werk moet ik vandaag gewoon werken.
Ik werk nooit op vrijdag, maar de supermarkt is gewoon tot 18:00 los vandaag, dus collegas die wel altijd op vrijdag werken, werken nu ook gewoon.
Mijn man moet gewoon werken. Kan iemand me vertellen of de poliklinieken dicht zijn vandaag? ( Radboud)
Geen idee, maar ik weet wel dat andere gebouwen van de Radboud Universiteit zijn gesloten vandaag. Misschien even bellen?
Toevallig ben ik vrij ,omdat vrijdag nu sowieso al mijn vrije dag is ,maar normaal gesproken had ik gewoon moeten werken. Ons bedrijf is gewoon open.
Nou, deze juf is gewoon aan het werk hoor! (Nou ja, nu dus even niet, ben aan het kolven ) Ik sta al meer dan 10 jaar voor de klas, katholieke basisschool, maar ik heb nog nooit vrij gehad op Goede Vrijdag. Maar goed, er blijven genoeg vrije dagen over voor ons.
ik heb gestemd op anders. vriend moest wel werken maar komt uit de nacht, dus was om 6 uur vanmorgen klaar. hij ligt nu lekker te slapen. ikzelf heb altijd "vrij" en een beetje extra vrij omdat hij dus vanavond niet weg hoeft.
Ik ben vrij vandaag en mijn collega's ook . Op onze nieuwe vestiging zijn ze volgens mij wel aan het werk, omdat ze achter lopen.