Ja wij moesten werken vandaag,ik werk op cp dus extra druk. Maandag wel vrij maar moet dan Dinsdag werken. Ik werk alleen op Maandags en Vrijdags.
heb de poll dan maar voor manlief ingevuld want hij werkt en ik ben thuis blijf mama Maar heb anders ingevuld, want hij is gewoon toevallig vrijdag,zaterdag vrij en moet zondag de nachtshift weer in! Dus viel voor hem gewoon zo dat hij vrij heeft. Maar mijn schoonvader werkt bij dezelfde baas,en die moest wel werken gisteren.
Ik moest gewoon werken. Overigens werken er 2e paasdag ook een aantal collega's, hangt samen met het werk wat we doen. Ikzelf ga ook voor de brunch een paar uurtjes 5 Mei hebben wij 1x in de 5 jaar vrij.. maar aangezien ik in Wageningen heb gestudeerd en dus een echte 5-mei-vierder ben, heb ik 's middags vrij genomen en ga ik lekker met oud-studiegenoten naar Wageningen!
Manlief heeft een Atv dag gekregen en mocht donderdag op kosten van de baas eerder naar huis, omdat het zulk lekker weer is. Ik ben altijd vrij op vrijdag.
Ik had gisteren vrij. Maar heb er wel een vakantiedag voor moeten inleveren. Soit, was heerlijk weer natuurlijk gisteren.