Ik woon sinds 2004 hier in Nederland en hier ben ik nog nooit gepest, hier hoorde ik juist bij de leuke mensjes omdat ik van Aruba uit kom. Dus ik kwam van een mooie tropische eiland. Van de leeftijd van 10 tot 14 (op Aruba dus) werd ik gepest. Ten eerste was ik geen Arubaanse dus was ik al een beetje een buitenbeentje. Rond mijn 11de had ik al zeker volle cup B en ik was toen nog slank dus het viel nogal erg op en bleef maar groeien. Ik kon toen beter omgaan met het mannelijke geslacht. Ik ben nooit echt een girly girl geweest, nu wel iets meer dan vroeger. Nouja je raad het mischien al...Vooral de meisjes pesten me met naampjes van sloerie tot veel erger. Alleen omdat ik bigboobs had en omdat ik veel mannelijke vrienden had waar ik totaal niks mee deed:x Maar goed dat geloofden ze toch niet en dan gingen ze maar verhaaltjes verzinnen. Dat heeft geleid tot spijbelen, alcohol & wiet. Ik was eerst heel boos op mijn ouders dat we hier naar toe verhuist zijn maar uiteindelijk hun erg dankbaar. Want ik heb de kans gekregen om mijn leven opnieuw op te bouwen en dat is zeker gelukt!