Ik ben ook erg gepest op de lagere school het ergst....was zo bang en verdrietig....snapte er niets van waarom moesten ze mij nu hebben? Ben ook nog een tijd op de middelbare school gepest tot ik in de tweede dacht van nu is het afgelopen!!!! Er zaten weer paar meiden achter me aan heb me toen omgedraaid en heb een stok gepakt en gezegt de eerste beste die me aanraakt die sla ik helemaal lens!!! Toen was het gelukkig over! Vooral toen mijn leuke knappe buurjongen me op zn stoere scooter van school haalde hahaha Maar ik ben nog steeds heel onzeker vooral in grote groepen, maar ik doe altijd mijn borst vooruit neus in de wind en laat zien wie ik ben!! Het valt mensen gelukkig ook niet op dat ik best bang ben, vooral voor roddels enzo.....
Ik ben nooit echt gepest maar ik was af en toe het mikpunt als ze zin hadden om iemand anders te klieren... erg leuk als heel de klas tegen je keert duurde nooit lang maar het was echt rot !! Ik beet altijd wel van mij af buiten schooltijd en ik was een vechtersbaas maar in de schoolbanken niet... was heel onzeker en dat ben ik nu nog. Op de middelbare school ook nooit echt gepest maar ik hoorde er ook nooit bij. Heb wel 2 keer flink ruzie gehad waardoor ik niet graag naar school ging. Ben ook een keer in elkaar gemept door een grote groep, de zogenaamde "Anita's" en dat omdat ik belaagd werd door een van hen en ik de bril van haar neus sloeg. Kreeg heel veel meiden op me. 2 daarvan zaten bij mij op school. ik schrik echt van de verhalen hier... ongelooflijk dat pesters zoiets bij iemand aan kunnen richten.
Ga ik ook doen! Ik ben 3 weken geleden naar de dokter geweest en hij wilde dat ik per se met een gel begon... maar ja, sinds de laatste dagen wordt het alleen maar erger. Ben stiekem al begonnen (we hadden hier nog een klein potje liggen) en ga binnenkort maar weer eens langs de dokter voor een doorverwijzing.
Ik ben heel eeg gepest op de middelbare school. Er kwam in de 3e klas een nieuw meisje op school die blijkbaar iets tegen mij had, want ze begon dingen over mij te verzinnen waardoor iedereen zich tegen mij keerde. Ik ging op den duur amper meer naar school. Uiteindelijk in de 4e klas moeten melden bij de leerplichtambtenaar. Maar die "snapte" ongeveer waarom ik nirt naar school ging, dit heeft toen ook geen gevolgen gehad omdat ik naar een andere school mocht. Daarna werd alles beter gelukkig! Ik heb er wel lang last van gehad, en ben soms nog onzeker.
ik ben ook erg lang gepest , vanaf groep 7 tot en met einde middelbare , mijn naam was altijd super big... me broek en ondergoed werden naar beneden getrokken , ik werd bespuugd en geslagen , me fiets werd gestolen en in de bosjes gegooid en pas weer terug gegeven als ik me broek naar beneden deed.. tot ik in de 2e kwam heb ik het proberen op te lossen met van me af slaan en andere maar pesten , was ik niet geheel in geslaagd , ik heb een kut periode gehad en daar nu nog steeds last van... heb in mezelf gesneden en zelf een zelfmoord poging gedaan en in het ziekenhuis beland.. ben blij dat ik er nog ben , en dat ik aan de andere kant van het land woon nu , loop bij een psygoloog en heb een aan huis komende die werkt aan mijn zelf vertrouwen... ( en nee ik geniet ook wel van het leven weer , ik hou van me zoontje ,en me man , ik heb het huisje boompje beestje verhaal )
Tot mijn 24ste moesten ze mij hebben. Niet alleen op de basisschool, maar ook op de middelbare school ben ik vreselijk gepest. Later op mijn werk gebeurde dit weer. Waar ik ook kwam. Als er nou een zichtbare reden was, maar nee die was er niet. Ik was slank, dun zelfs en denk dat het zeker de laatste jaren jaloezie is geweest. Op school was ik altijd het buitenbeentje en ben dat altijd gebleven. Ik wil dit voor mijn kinderen niet en ondanks dat ik weet dat uiterlijk er niet toe doet probeer ik ze wel zo te kleden dat ze er niet goedkoop bijlopen. Duidelijk goedkope kleding doe ik ze om die reden niet snel aan. Het houd het pesten niet tegen, maar had vaak afdankertjes en in die tijd was je dan gewoon de pispaal.
Ik ben niet echt gepest, maar voelde me vaak nergens bijhoren. Ik had op school altijd wel een klein groepje vriendinnen om me heen, maar buiten school in speeltuintjes enzo werd ik vaak overruled door andere kinderen. Ik vluchtte dan vaak gewoon een tuin in en belde ergens aan. Dan gingen ze meestal wel weg. Ik was een beetje verlegen en bangig ofzo. Later ook erg onzeker. Betrok alles op mezelf. Als iemand zei "Leuke trui heb je aan" dacht ik meteen dat ze het ironisch bedoelde, etc. Het zat dus voornamelijk in mezelf. Wat ik mezelf ook kwalijk neem, is dat ik het niet voor gepeste kinderen opnam. Ik deed niet actief mee aan pesten en lachte ook niet om 'grapjes' van de pesters, maar ik ondernam ook niks om de gepeste kinderen te helpen ofzo. Daar voel ik me laf over...
Ben zelf heel erg gepest op de basisschool en de middelbare. Dat heeft toch wel mijn verdere leven bepaald kan ik zeggen. Ik kon goed leren maar was zo bang om op mijn vervolgopleiding weer gepest te worden dat ik niet meer verder ben gaan leren. Ben nu nog erg onzeker en zou niet zomaar in mijn eentje ergens op af stappen of op de voorgrond treden. Zou graag mijn rijbewijs willen halen maar zelfs daar voel ik me te onzeker voor.
Ik ben vroeger ook gepest. Ik begin heel veel te vergeten van vroeger op dit moment. Ik ben niet dagelijks gepest. Wat ik nog wel weet was dat ik op de basisschool een scheld briefje in de bus krijg in de brievenbus met een onthoofde knuffel. Daarna had mijn moeder die meiden boos toe gesproken waarbij hun ouders stonden en dag later boden ze hun excuses aan. Verder kreeg ik vaak opmerkingen van kinderen achter mijn rug.
Ik niet maar mijn zus wel. Weet dus wat pesten met je Kan doen. Ik was wel altijd erg onzeker en hield mezelf op een afstand. Voelde me niet goed genoeg om bij klasgenoten te zitten en was het ideale pestpunt geweest voor klasgenoten. Gelukkig ben ik dus niet gepest en had ik juist klasgenoten die me uit mijn schulp trokken. Ben ze nog steeds erg dankbaar en zij maakte mijn pauzes leuk. dat ik de eerste 2 jaar liever alleen zat in de pauze gewoon echt omdat ik bang was dat ze me niet mochten of lelijk vonden was op de roc weer zo. Gelukkig daar 2 zeer goede vriendinnen gehad en zat dus nooit alleen De angst dat mensen me pijn doen is gekomen denk ik zelf door ontvoering ( met mes op de keel begeleidt naar "de plek" ) en sexueel misbruik op mijn 9e door een bekende oudere jongen uit de buurt. Hierna vertrouwde ik echt niemand meer en heb ik een muur om me heen gebouwd die ik nu nog elke dag beetje bij beetje hoop af te breken
Ik trok trouwens meer naar de gepeste kinderen toe. Ik wist wat angst en onzekerheid met je kon doen en zag dit in hun ogen. Waarschuwen dat ze in elkaar gestaan zouden worden en dus dit konden voorkomen en bij ze gaan zitten in de pauze omdat ik zeker wist dat hun mijn niet zouden Pesten. Achter deze gezichten zaten vaak erg leuke meiden en veel van hun spreek ik nu nog.
Ik ben gepest op de basisschool en de middelbare school. Op de basisschool ging het echt nergens over. Waarschijnlijk was ik gewoon makkelijk omdat ik erg stil was. In groep 8, toen we op kamp waren, zeiden wel veel kinderen die mij pestte dat ze mij juist aardig vonden. Op de middelbare school werd ik op een gegeven moment gepest door een vriendin. Zij werd zelf ook gepest en toen ze mij begon te pesten was dat bij haar snel minder. Door o.a. haar en het pesten ben ik van de havo naar de mavo gegaan (zij bleef ook zitten). Later heb ik nog wel bij haar in de klas gezeten en werd ik weer door haar gepest. Door anderen werd ik ook gepest, om het meedoen en omdat ik stil was.
Ook ik ben vroeger gepest. Ik heb niet zulke erge dingen meegemaakt als sommige mensen hier, maar toch was het in mijn beleving wél zo erg dat ik op mijn 7e rondliep met de gedachte om er een eind aan te maken. Ik ben altijd net wat anders geweest dan anderen. Andere interesses, andere humor etc. geen idee van wie ik dat heb, want mijn ouders zijn allebei heel normaal en mijn zusje ook... Maar ik ben gewoon een aparte. En inmiddels vind ik dat ook grotendeels ok. Bij mij was het afwisselend pesten en negeren. Het ene moment werd er wel veel aandacht op me gevestigd, maar altijd negatief. Op andere momenten was ik gewoon onzichtbaar voor iedereen. Dingen die me altijd bij zullen blijven: - In groep 2 achterna gezeten worden door de jongens van de klas om constant mijn broek naar beneden te trekken - In groep 5 moesten we een 'brief naar de toekomst' schrijven, waarin ik had omschreven hoe een dag in 1994 eruit zag voor mij... maar ik had daarin geschreven dat ik om de dag onder de douche ging, dus vanaf dat moment werd er gezegd dat ik vies was en stonk enzo. (Dit zorgt er nu nog voor dat ik heel erg gevoelig ben als het gesprek zo'n richting ingaat) - Op de middelbare school ook nog gepest, ergste was dat iemand zei 'als ik zo lelijk was als jij, zou ik zelfmoord plegen'. Het heeft een hele poos heel veel invloed op me gehad, maar ik merk wel dat ik er nu meer boven kan staan sinds ik getrouwd ben en mijn eigen plekje heb. Thuis werd ik namelijk ook best wel veel bekritiseerd. Ik ben nog steeds 'anders dan gemiddeld'. Als ik lang bij mijn ouders ben merk ik ook wel weer dat ik onzekerder word... maar gelukkig heb ik nu thuis een plek waar ik 100% mezelf mag zijn en niet word bekritiseerd.
wat verschrikkelijk wat sommige van jullie is overkomen! ik ben niet echt structureel gepest maar er werden wel heel regelmatig opmerkingen gemaakt over mijn (over)gewicht en daar werd ik al diep ongelukkig van laat staan als het jarenlang constant is... ik moet wel zeggen dat ik nu super onzeker ben hierdoor als mijn dochter om 1 of andere reden gepest wordt dan zal ik er alles maar dan ook echt alles aan doen om dit te stoppen en als ik merk dat zij diegene is die pest dan is ze echt voorlopig nog niet jarig! dat gedrag accepteer is absoluut niet...
Extreem geterroriseerd noem ik mijn pestverleden. Vanaf groep zes dagelijks opgewacht door 16/17 jarigen van een woonwagenkamp uit de buurt wiens broertjes en zusjes op school zaten. Dagelijks mes op m'n keel, met stenen naar me gegooid, roepen, schelden, etc etc Waarom? Nog steeds geen idee! Resulteerde er wel in dat ik in de puberteit diverse malen er aan gedacht heb om "ermee te kappen" en veel psychologische hulp erbij gehad. Nu sinds een paar jaar kan ik het pas loslaten.. Had de grootste pester op hyves toegevoegd destijds en toen ze kwam met; hey hallo hoe istie? Heb ik m'n verhaal gedaan, dat zij een gedeelte van m'n leven kapot gemaakt heeft, dat ze er trots op kan zijn en ik hoop dat ze ooit zal doorhebben wat pesten aanricht. Vervolgens gezegd; denk jij ook maar 1 seconde dat ik ooit bevriend zou willen zijn met je? Ik lach je alleen maar uit nu! En haar toen geblokkeerd en verwijderd. Vanaf dat moment heb ik het voor mezelf los kunnen laten.
Ja ik ben vroeger wel gepest. Op de basisschool zaten in groep 8 een aantal meiden die het op mij hadden gemunt. Ikzelf zat in groep 5 toen. Niets was goed in hun ogen, mijn haar, mijn kleding, mijn schoenen. Ze vonden altijd wel iets. Toen zij van school gingen hield het uiteindelijk op. Als ik de grootste boosdoener tegenwoordig tegenkom wil ik haar het liefste aanvliegen. Toen ik in de 6e klas kwam ben ik zelf gaan pesten. Ik kwam sterker in mijn schoenen te staan en ik wou die meiden op deze manier terugpakken. Hielp natuurlijk voor geen meter want die meiden waren al van school. Maar het gaf mij een oppermachtig gevoel toen ik iemand de 'baas' was. Ik heb haar nooit geslagen oid. Alleen verbaal. Over haar kleding e.d. Net zoals die dames bij mij hadden gedaan. Ik hoop van ganserharte dat ze er niet zoveel last van heeft als ik nu nog hun....
Heb niet alles gelezen maar was in ieder geval geen van beide. Op de middelbare school was er k*t joch dat me van de fiets af trapte en de hele weg naar huis pestte. Diezelfde avond is mijn vader naar zijn ouders gegaan, daarna heeft hij niks meer gedaan, hihi.. dat wil ik dus ook doen als mijn kinderen zoiets meemaken. Al hoop ik dat ze dat dan tegen me zeggen want heb het idee dat veel kindjes er niet over durven te praten. .
Ik denk dat iedereen wel eens is of heeft gepest Ik dus ook.. we hadden een meisje in de klas die gewoon anders was dan de rest. Ze had hele oude ouders en werd zo ook gekleed, ze liep raar.. als een pinguïn Daarom smeerden we lijm in haar haar met daar over heen zaagsel enzo.. best wel zielig en sneu Ook is ze aan de kapstokken gehangen met haar grote tas en al. Zo kan ik nog wel veeeeel meer opnoemen. Dit was inmiddels al de 3e school waar ze op kwam, alle scholen hadden haar weggepest.
Ik ben nooit echt gepest, omdat het niet lukte. Ik werd kwaad en reageerde direct. Ook nooit gepest, als het te erg werd hielp ik degene die gepest werd.... Misschien had ik wel eerder moeten helpen, maar het viel me nooit echt op dat het al zolang bezig was... Zie nou ook wel eens die programma's en die mensen zijn getekend voor hun leven.