41wk en 3 dg, eigenlijk net voor we naar het ziekenhuis zouden moeten voor verder controle..alsof ze het wist dat mama graag thuis wilde bevallen en nu gaan we eens kijken hoe lang het wordt...
Ik ben bevallen van de eerste (jongen) met 34 wkn en 5 dagen, gelukkig was hij aardig aan de maat (bijna 5 pond) dus hij was binnen twee weken lekker thuis. Er is ook nooit ontdekt waarom ik zo vroeg bevallen ben. Ik hoop het nu wel wat langer vol te houden..deze keer krijgen we een meisje.
Hier bevallen met 34+4 weken. Voelde me de hele dag al slecht, misselijk, darmen overhoop, etc. Blijkt dat dat dus het begin was want rond 21u savonds scheurden mijn vliezen en alles liep eruit (Nona lag verkeerd) Grote paniek dus! Snachts om 23u57 bevallen met spoedKS. Ik had al 4cm ontsluiting toen ik binnen kwam..
Kylian droeg ik laag, zo laag dat familie op de verjaardag van mijn moeder mij al wisten te vertellen dat het echt niet lang meer zou duren (was toen 36 weken zwanger) Kylian is geboren met 42+6 dus dat lage dragen wil helemaal niets zeggen. Groetjes Anita
42 Weken precies middels een keizersnede anders had het nog langer kunnen duren. 21 nov zou hij geboren worden en dat werd dus 5 december!
mn vliezen braken op de uitgerekende datum om 23 u, en de volgende ochtend (40 +1 dus) is om half 9 onze zoon geboren...