Ben ik nou WEL of NIET zwanger? HELP

Discussie in 'Miskraam' gestart door tonie, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tonie

tonie Lid

24 apr 2007
    33
    0
    0
    Hallo allemaal, ik heb voor mijn NOD 10 mei meerdere positieve testen gehad, zondag 13 mei werd ik :evil: :evil: na 2 dagen was het over, maar nu komt het de Testen zijn nog steeds positief nu nog een week later en ze worden steeds positiever geen vaag streepje ofzo, digitaal zegt zwanger, predictor ook, zelfs met gewone urine overdag, en dat terwijl ik elk kwartier moet plassen, de teststreep is eerder blauw dan de controle streep, ik voel me niet zwanger. Ik weet dat het HCG hormoon lange tijd positief kan blijven, maar ook zo lang terwijl ik maar 2 dagen overtijd was? en de testen zo positief!

Heeft iemand dit wel eens meegemaakt, dat je zo vroeg gaat vloeien na je NOD en dan toch zo lang nog positief test? de huisarts denkt dat het een innestelings bloeding geweest is (zo veel?) ik moet dus gewoon afwachten en van de week nog een keer testen. Maarja jullie snappen natuurlijk wel dat ik het graag zou willen weten :oops:

Niet dat jullie dat met zekerheid kunnen zeggen natuurlijk, maar ik lees overal over HCG na miskraam in urine en bloed, maar nergens van iemand die maar 2 dagen overtijd was.....

Ik hoop dat iemand iets weet

liefs Tonie

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik zou het ook niet weten. Je hoort wel vaker dat vrouwen gewoon ongesteld worden.. dus wie weet. Ik zou als ik jouw was vragen of ze bij de huisarts je HCG willen prikken. Dan na 2 á 3 dgn nog een keer. Stijgt je HCG dan ben je zwanger. Je kunt vanaf 6 weken ook zien op een echo of dat je zwanger bent. Je zou dus ook de verloskundige kunnen bellen. Het zijn maar ideetjes hoor. Ik zou dat in ieder geval dan doen. Dan heb je ook zekerheid!
    Succes en hou ons op de hoogte!
    x Sizzel

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Denk dat je gewoon zwanger bent hoor! Er zijn hier meerdere meiden die bloed verloren en echt wel zwanger zijn. Je hoeft je ook niet zwanger te voelen..

4. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ik denk ook dat je zwanger bent.
    anders bel je je HA vandaag.
    leg je je verhaal neer en voor hetzelfde geld krijg je een bloedtest.
    succes

5. tonie

tonie Lid

24 apr 2007
    33
    0
    0
    hallo

Bedankt voor jullie reacties, ik heb morgen om 14.30 uur een echo in het ziekenhuis, dus dan zullen we het eindelijk weten....

Groetjes Tonie

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heel erg spannend allemaal! Heel veel succes gewenst vanaf hier!

7. Suus80

Suus80 Lid

13 apr 2007
    26
    0
    0
    Hoi Tonie, hoe is het nou?
    Hopelijk goed nieuws?

8. tonie

tonie Lid

24 apr 2007
    33
    0
    0
    niet zwanger, Hcg laten bepalen was iets boven de 200..

bedankt voor jullie reacties

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Balen! :( Maar hoe zit t dan met die hcg?

10. tonie

tonie Lid

24 apr 2007
    33
    0
    0
    Ja eigenlijk geen idee moet volgende week weer terug voor bloedafname,

maar het is nu 12 dagen terug geweest de bloeding, ik was eigenlijk maar 2 dagen overtijd, dan zou je toch verwachten dat na enkele dagen je HCG toch weg is.....

maar baarmoeder was toch echt leeg, en eierstokken zagen er ook normaal uit.

Nou wist ik wel direct vanaf bevruchting ei dat ik zwanger was nog 1,5 week voor NOD ik was direct ZOOOOOOOO ZIEK! echt niet normaal, ik had dan ook een week voor NOD een positieve zwangerschaps test in mijn handen..dus wat de reden daar van was weet ik niet, misschien was het een tweeling!

Maar ik denk dat ik van een herkansing af zie, omdat de gynocoloog gezegd heeft dat ik een BM slijmvlies van minder dan 3mm heb, en het onmogelijk is om daar een eitje in te laten nestelen!

aangezien mijn leeftijd 37 wil ik niet modderen om iedere maand zwanger te raken en het dan gelijk weer kwijt te raken en me dan daardoor een maand ziek voel door de hormonen.

Gelukkig hebben we een gezonde zoon van 5 jaar.

Bedankt voor jullie meedenken liefs Tonie

11. tonie

tonie Lid

24 apr 2007
    33
    0
    0
    nou vorige week dinsdag HCG van 247 en afgelopen dinsdag gestegen naar 800 PFFFFFFF kom er maar niet van af van die hormomen, morgen weer voor inwendige echo gyn denkt toch aan bbz, ik hoop maar dat die vanzelf oplost... pffff ben wel bezorgd.

Groetjes Tonie

12. Illy

Illy Lid

22 feb 2007
    93
    0
    0
    Oh, Tonie, wat vreselijk allemaal.
    Twee weken kreeg ik ook een echo met 7 weken en daarop was ook helaas niets te zien. Mijn hcg bleef ook maar stijgen en daarom werd er ook aan een bbz gedacht. Ik moest ook om de dag terug komen voor een echo en voor mijn bloedwaarde! Vorige week wilde de arts toch door een kijkoperatie te weten komen wat er aan de hand was en bleek ik een bbz te hebben. Het vruchtje had zich ingenesteld in mijn eileider, die meteen is verwijderd. Ik ben nu herstellende van de operatie, maar achteraf wel heel blij dat ik er zo vroeg bij was want het kan levensgevaarlijk zijn!
    Ik wens je de komende dagen heel veel sterkte en natuurlijk hoop ik voor je dat het geen bbz is, maar mocht het toch zo zijn dan moet je blij zijn dat ze er zo vroeg al bij zijn.

Veel sterkte Illy

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik wil je van deze kant heel veel sterkte toewensen en hopen dat het inderdaad geen bbz is het is geen pretje duim voor je.

illy heel veel sterkte met het herstellen van de operatie en ook met het verwerken van alles lilefs aan jullie beide miriam

14. tonie

tonie Lid

24 apr 2007
    33
    0
    0
    hallo allemaal bedankt voor jullie meedenken en ik hoop dat jullie snel weer opknappen.

ik kom net terug van mijn echo en pffff WEL ZWANGER zit gelukkig in de baarmoeder dus bbz is hiermee uitgesloten, het is alleen nog wel afwachten hoe het verder gaat, vruchtje is nog erg klein, het kan nog van de eerste zwangerschap zijn, ik denk zelf dat ik gewoon weer opnieuw zwanger ben, dus nog maar 3 weken, i.p.v 7 weken , ik weet dat ik op dag 8 na mijn menstruatie eisprong heb, ik was die dagen ook weer erg misselijk, die eisprong zou dan rond de eerste echo geweest zijn, precies 6 dagen later had ik roze/bruine afscheiding, minnimaal, dat zou kunnen duiden op een innestelling van het eitje, ik had op de echo van vorige week dinsdag heel dun bmm slijmvlies 3 mm, het baarmoeder slijmvlies is nu mooi dik en er was een mooi vruchtje te zien, maar nog geen hart aktiviteit, dus we wachten gewoon af, ik moet volgende week vrijdag weer voor een echo, maar als ik nu nog maar 3 weken zou zijn, verwacht ik daar niet veel meer op te zien, maarja we zien wel, het zit in ieder geval niet ergens waar het niet hoort, dat vind ik het belangerijkste op dit moment, en alles zag er verder normaal uit pffffffffff.

xxx Tonie

15. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Tonie: Wat fijn om dat te horen te krijgen en te zien op de echo.
    Volgens mij maakt het nu ook niet zoveel meer uit hoever je bent ;)
    Gefeliciteerd meid! Geniet ervan!

Liefs.

16. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    gefeliciteerd Tonie!

Ik denk dat je wel langer zwanger bent hoor...

Met drie weken zwangerschap heb je geen hcg gehalt van 800...

17. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    up

18. tonie

tonie Lid

24 apr 2007
    33
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties net gebeld met het ziekenhuis en hcg is in 2 dagen verdubbeld, dus er is nog hoop, afwachten maar...

xxx Tonie

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Spannend meis!
    Ik duim voor je!

20. tonie

tonie Lid

24 apr 2007
    33
    0
    0
    hallo allemaal vandaag weer voor echo geweest, gyno denkt toch dat het nieuwe zwangerschap is aangezien het vruchtzakje overeen kwam met 4 a 5 weken zwangerschap wat precies zo kloppen, ik zat van de week op nod dag. we moesten heel goed kijken, maar het leek wel of we al iets zagen bewegen, hmm zei de gynocoloog ik zie niks maar daar beweegt toch echt iets, dus daar zit iets, maar het zou dan 2mm zijn en is niet te zien zelfs niet met een inwendige echo.

Dus afwachten maar weer over 2 weken weer terug voor echo.

maar het zou op zich precies kloppen met een nieuwe zwangerschap.
    dus geen tijd gehad om te ontzwangeren na miskraam en ook geen tijd gehad om van het hcg hormoon af te komen, ben waarschijnlijk direct weer zwanger geraakt.

ik hou jullie op de hoogte

groetjes Tonie

Deel Deze Pagina