ennn de verwachte opname tijd is 9 dagen daar schrok ik wel van en herstel van 12 weken... ik dacht dat keizersnee lang was.................
Vorig jaar oktober ben ik geopereerd aan een bbz. Had al een inwendige bloeding. Heb bij de bevalling geroepen dat een bbz toch veel pijnlijker is!
Op mijn eierstok. Ze maken een opening van ong 10 cm en halen de cyste er uit. Tijdens de operatie gaan ze gelijk kijken of het goed of kwaadaardig is. Ze maken mij dan niet wakker. Ik Moet van tevoren aangeven of ik wil dat de tweede eierstok en de baarmoeder verwijderd worden Als het kwaadaardig is. 1 eierstok wordt sowieso verwijderd.
Ja 2x. In 2007 aan mijn eierstokken ( dankzij die operatie kwam Levi er eindelijk ) En in 2009 is mijn galblaas verwijderd
Vorig jaar mijn eerste operatie gehad aan een abces aan mn borst. Het was een spoedgeval, omdat ik niet wist dat ik geopereerd zou worden en ondraagbare pijn had, heb ik me helemaal niet druk kunnen maken. Eventjes, toen ik daar op de operatietafel lag, vlak voor de narcose dacht ik er heel even aan dat het best spannend/eng was, maar het viel me ontzettend mee. Na twee uurtje mocht ik weer naar huis en had eindelijk geen pijn meer!
Ik heb een gastric bypass gehad in Januari 2011 en een lower body lift in September 2013. Tis eik zo gebeurd, je gaat liggen je slaapt en je word weer wakker.. Succes!
ja, mn amandelen zijn verwijderd en een curretage na een miskraam (heftige bloedingen die niet stopten) vond de narcose eigenlijk wel fijn, alsof je heerlijk geslapen hebt was na het verwijderen van mn amandelen wel misselijk van het bloed dat ik binnen gekregen had en van de morfine.
kreeg bij de punctie ook zo een heerlijk pilletje was als de dood voor die prik dus kreeg een injectie in been en een lekker pilletje zo stoned als wat voelde ik me doordat ik epirale verdoving krijg moeten ze eerst de ruggeprik zetten en kijken of die zowel links als rechts werkt dit is een andere ruggeprik al bij de keizersnee legde hij uit dit word in een ruimte gebracht en met een ruggeprik gaat het je ruggenmerg in
Hier ook al een paar geopereerd: als kind: heupoperatie, gebroken pols laatste jaren: cyste in knie, meniscus, enkel, schouder, curratege Ik vind het infuus ook het vervelendste, maar ik heb een hele kleine ader lopen over mijn hand. Ik vraag dan ook gewoon om een kinder naaldje hihi.. Meestal kijken ze me dan eerst raar aan, totdat ze het zelf zien
-Ik heb een operatie aan mijn nek gehad (had een verdraaide nekwervel, is opgelost door een stuk bot uit mijn heup te halen en dat tussen mijn eerste en tweede wervel in te zetten). Ik was na deze operatie (duurde zo'n 5 uur) heel erg misselijk. -Ik heb een kijkoperatie aan mijn knie gehad -Mijn keelamandelen zijn verwijderd Na deze beide operaties niet misselijk geweest gelukkig De laaste is mijn keizersnede, dit was dmv de ruggeprik (de rest was algehele narcose). Ik ben ook nog een keer onder algehele narcose geweest om röntgenfoto's van mijn nek te maken.
9 jaar: Dubbele liesbreuk 18 jaar: keelamandelen 18 jaar: Keizersnede 39 jaar: Borstvergroting Dat in slaap vallen vind ik ook lekker bij een narcose.
tussen mijn twaalfde en nu ben ik stuk of 8 keer denk ik geopereerd. 1ste keer vond ik spannend, nu niet meer, laatste keer was dec 2012, mijn galblaas, dat vond ik een vrij pijnlijke operatie. en over een paar week weer, maar dan mijn 2de keizersnee. ik heb alleen nog nooit een ruggeprik gehad, dus dat vind ik wel best eng. naalden zelf niet meer, word nu elke 4 week gerprikt en normaal elke 3mnd, en ik heb een paar week suikermoeten prikken. (en dat voor iemand die naalden fobie had)
klopt heb je gelijk in maar toch word een keizersnee wel onderschat het is en blijft een buikoperatie hoevaak ik niet gehoord heb dat ik een makkie heb gehad nu gaan ze me openmaken van boven naar beneden om mijn navel heen door naar beneden bikini time is over.....
Bbz= buitenbaarmoederlijke zwangerschap Vorig geopereerd aan Acnes in mijn buik. Er zat een zenuw klem in de rechte buikspier. Onder narcose gegaan en nergens last van gehad...geen zenuwen en ook na afloop niet misselijk