ik ben volgens mij wel herkend door een aantal dames hier. ik zelf heb alleen minnaa gezien, durfde alleen niets te zeggen
Ja, vorige week werd ik gezien in de Albert heijn... Kreeg later pb met die vraag, haha! (ik moet zeggen, we wisten dat we bij elkaar in de buurt woonden en hadden sinds een paar weken contac via pb)
Ben er met toeval achtergekomen dat een lid hier een oud collega van mij is waar ik erg gezellig me heb samengewerkt. Ik heb het verder nooit tegen haar vertelt omdat ik niet wil dat ze zich onprettig gaat voelen. Hier is toch een plek waar je je kan uiten en dingen kan bespreken anoniem en niet bewust voor het dagelijkse leven. Anders werd het wel op fb gezet ofzo.
Nee. Ik heb wel Marnat ontmoet in het UMCG destijds. En ik had laatst nog iets leuks. Had een terugplaatsing van een cryo. Degene voor mij liep nogal uit. Zit ik bij de MMM-clubs hier bij een clubje en zegt daar iemand dat de terugplaatsing (op dezelfde dag als ik) bij haar niet zo wilde lukken en dat het nogal lang duurde bij haar. Ik dacht: het zou toch niet? En ik schreef of zij toevallig dan ook bij het UMCG onder behandeling was.....Was zij dus diegene die voor mij was....Wel grappig!
achter het stadshart daar vlakbij centrum west en dan bij de vuilcontainers raar he dat ik dan niets durf te zeggen
ja yameerah, die was namelijk ook bij de postcodeloterij opname..... ik was al met andere moeders in gesprek en ze ging zelf eerder weg want moest werken. dus heb haar niet gesproken
nee nog nooit, wel een paar gezien in ballorig maar dat was afgesproken. Maar nog nooit per ongeluk...gek eigenlijk omdat er best wel wat in de buurt wonen. Ik heb dat gevoel wel als ik ergens ben, hmm zou die ook.... Dat heb ik dus bij de vk steeds ook nu. Maar als iemand mij denkt te herkennen, roep gerust hoor