Ja twee leden. Een is bamjolan. Die herkende ik door een toevallig gesprek ooit eens in een stadsbus. En spreek haar heel soms als we toevallig elkaar passeren. Seinas is persoonlijk bij mij thuis geweest die heeft met toen met een kerstpakket verwent. Ben nog ondersteboven daar van En er moet hier een lid rond waaien die in de zelfde straat als mijn moeder haar ouders hebt wonen. Ben haar naam kwijt maar denk wel dat ze mij herkend als ze daar i
Haha ja jou heb ik niet genoemd. Maar dat was natuurlijk gepland En bij Bamjolan heb ik dus op school gewerkt...(bij haar kinderen uiteraard). Maar daar werk ik nu niet meer dus kan het nu wel zeggen haha
Ja ik heb Minaa gezien. Ik herkende je mooie dochtertje en moest eerst heel hard nadenken waarvan ook al weer .
Ze hebben mij herkent bij de verloskundige! Was daar met Ricardo en onze dochter Gilani. Naderhand kreeg ik een mailtje, was jij dat net bij de vk? Ik zo jaaa haha.. was LT20, die zat er ok hahahaha.. ze herkende de naam van mn dochtertje
ja was toen iemand die zei dat ik samen met haar op zwangerzwemmen had gezeten en dat klopte en een ander zat vroeger bij mij op de lagere school en werkte in het tehuis waar mijn oma woonde en 1 keer op vakantie die herkende mij aan Amy-lynn haar bikini
jaaa heb ik! Weet eigenlijk niet meer zeker waar, geloof op de zwarte markt. Ws iemand uit het zuiden maar weet niet of ze nog schrijft. Ze heet Linda en hazar dochter Imane hahaah op de een of andere manier herkende ik haar!
Ik kijk nooit echt naar kinderwagens. Ze blijven niet hangen in me geheugen in ieder geval Van een foto van jezelf zou ik je misschien beter herkennen
ik woon in oosterheem bevalt me veel beter dan denhaag. ik ben wel opgegroeid in zoetermeer en drie jaar geleden ben ik verhuisd naar italie een jaar en toen ik terug kwam hebben we twee jaar in denhaag gewoond, maar ben blij dat ik in zoetermeer terug ben woon jij nog vlak bij stadshart? ik zie dat er best wat zoetermeerders hier zitten leuk
Oo oke ja zoetermeer is veel rustiger he. Ja ik woon nog steeds bij stadshart in de buurt. Nu aan de andere kant in de buurt van de bioscoop