leuk waar woonde je in denhaag? ik in loosduinen vlak naast kijkduin. ik waarschuw je alvast is best wel wennen zoetermeer is veel rustiger en zondags en 's avonds is er veel minder open
Haha ook in Loosduinen! Ik woon hier overigens pas een paar maanden hoor, woonde voorheen in brabant (wat ik echt afgrijselijk vond, zó blij dat ik weer in de randstad zit). Het appartement hier is alleen echt veel te klein, ben dolblij dat we eindelijk naar een huis met tuin gaan verhuizen!
Veghelsemeid ben ik eens tegengekomen bij het cb. En Lydia is een vriendin van onze stagaire. En er zat een schoonzusje op zp. Maar volgens mij nu niet meer of ze heeft een nieuw account. Volgens mij zijn er toch wel een aantal dames uit dezelfde woonplaats als ik. Ben stiekum toch wel benieuwd
Uhm had van de tram geen last, woonde 11 hoog dus hoorde niks van beneden! Maar we wonen nu heel leuk met een speeltuintje beneden enzo
Oja... helemaal vergeten dat ik inmiddels ook een ander account heb (al een poos) Justinsmama en Sandraske heb ik nog niet gezien...
nou en als ik toch iemand wel eens in het echt zou willen spotten, maar ja de kans dat wij elkaar toevallig tegenkomen is wel heuuuuul klein.
ik weet niet eens of er anderen uit mijn woonplaats zijn hier...maar dan hebben hun mij vast herkend...ik alleen hun niet helaas...
Ja, ik heb een zp-er aan de deur gehad. Omdat ze mijn kinderwagen heeft gekocht . Ik heb ook een keer iets weggeven aan een zp-er die in mijn woonplaats woont. Ik weet waar ze woont, maar niet hoe ze er uit ziet. Ik heb het toen in de brievenbus gepropt, omdat ik niet herkend wilde worden.
Ondanks dat ik weet dat er hier en in de directe omgeving veel leden zitten, ben ik nog nooit iemand tegengekomen. Nu ben ik ook niet iemand die superactief is in bijv de lounge, dus weinig kan dat men mij zal herkennen hihi.
Ja dat klopt! Cyntje78 was het voorheen. Maar schoonzusje weet nu toch dat we proberen dus... Wel mondje dicht tegen Lau he?
Lala87 (geloof ik) heeft mij een keer herkend bij het winkelcentrum hier. Lisa kreeg toen nog sondevoeding en dat was dus redelijk herkenbaar . Sharon20 zie ik vaak een paar keer week bij de supermarkt hier. Haar zoontje en dochtertje zitten op hetzelfde kdv als Lisa en haar zoontje komt heel misschien wel bij Eva in de klas. Met Juut26 heb ik een keertje afgesproken bij de kinderboerderij en ik heb haar een paar keer gezien in de stad (maar zij mij toen niet, ik ga dan ook niet lopen roepen ofzo). Ik zag mijn collega een tijd terug een keertje voorbij komen in een topic. Erg apart was dat . Heb het haar niet verteld maar volg haar ook niet ofzo. Kan best zijn dat ze mij heeft herkend (ik ben niet bepaald anoniem). Dat was het wel geloof ik
heb geen idee, ik onthou nooit gezichten... denk wel heel vaak als ik vrouwen zien; zou die ook op zp zitten? hihi
Nee, nog nooit herkend. Hoewel ik met mijn Engelse auto met Frans kenteken volgens mij wel redelijk herkenbaar ben (onder mijn vorige nickname althans...)
Nee dat niet echt, wel gehad dat ik hier net zat, was toen zwanger van Aiden. Mijn vriend had afgesproken met een ex-collega en zijn vriendin was toevallig Amfy, wel toevallig dat zij ook op dit forum zat!