Bij de zwangerschapsgym kwam ik met nog iemand er achter dat we beide op ZP zitten. Verder twee dames die bij mij in de stad wonen. En 1 dame die kent mij wel maar ik haar niet ( heb laats haar foto gezien en ik herken haar niet)
Een vriend van ons kwam eens op bezoek met zijn nieuwe vriendin. Ik dacht: die komt me zo bekend voor. Toen ze weg waren ben ik gaan zoeken op het forum en kwam ik haar tegen, ze had foto's van zichzelf en haar dochter geplaatst, ook als avatar, vandaar de herkenning. Inmiddels zijn ze niet meer samen, dus ik zie haar niet meer. Heb het haar nooit verteld, maar ze zal het wel weten, aangezien ik ook wel eens een naam van mijn kinderen of een fotootje heb gepost. Ik weet wel dat ze hier al onder 3 verschillende namen heeft gezeten, een keer gebanned is, maar ze komt steeds hardnekkig weer terug, haha.
Nee, niet dat ik weet. Maar dat kan ook bijna niet als ikzelf nergens foto's hebt staan hè. Denk ook niet dat hier veel ZP'ers wonen eigenlijk. Wel jammer eigenlijk, lijkt me best leuk. Maar ik wil niet dat familie ofzo weten dat ik hier zit..
Ja een buurvrouw van me is laatst lid geworden En voor de rest zijn er nog wel een aantal in het dorp, maar die ken ik niet..
Buiten een afgesproken meeting met zpdinnies (die dus niet meetelt) ben ik zover ik weet niet herkend, of het is me nooit verteld. Ik heb zelf ook nooit iemand herkend, ik hou me daar niet dagelijks mee bezig. Mocht het eens gebeuren zal ik waarschijnlijk toch niks zeggen. Als iemand mij vertelt ik heb jou daar en daar gezien dan voel ik me een beetje bespioneerd
Een paar uit het dorp Tjah, die zie je dan wel eens. 1 heb ik nog nooit echt gezien, we kennen elkaar van ons provincie-topic. Er zijn er vast die mij herkend hebben ... maar die zeggen dan niks (want ik weet van niks). Ik ben super makkelijk te herkennen voor bekende. Maakt me ook niet uit. Zet geen foto van mijzelf erop..dat gaat me iets te ver.
Ik heb bij 1 lid in de klas gezeten. Weet niet of ze nog actief is eigenlijk. Ze is maar 3wk op school geweest en heb toen veel met haar gepraat. Door de verhalen die ik hier las van haar, weet ik dat ze alles bij elkaar loog. Heb haar nooit meer gezien, helaas..
Weleens iemand van hetzelfde mamatopic gezien en kort mee gesproken. Een andere zp' er woont en werkt vlakbij en we hebben al een paar keer een leuk praatje gemaakt op haar werk. Hele leuke meid. En 1 keer en familielid tegengekomen op zp
Ja ik heb een paar mensen herkend. Bij een ballenspeelplek de man en kids van een dame hier. Kindje had zich zeer gedaan en later zag ik hier een topic erover. Twijfelde eerst maar toen wist ik het meteen! Heb haar toen een bericht gestuurd dat ik ze gezien had. Bij de VK iemand gezien, toen ook bericht en bevestigd. Iemand die in het verleden hier actief was wel eens gezien op mijn werk, maar niks mee gedaan verder (geen klik mee ofzo). Vraag me weleens af of mensen uit de straat ook hier zitten.